Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don.01
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 19-06 13:40
Hoii,

Ik ben opzoek naar een subwoofer voor in mijn auto maar weet niet goed welke. Ik heb zelf altijd een jbl partybox 310 in de kofferbak gelegd die flink door dreunde. Nu wil ik een subwoofer halen die net zo hard gaat of harder natuurlijk, wil er niet op achteruit gaan haha. Mijn bedrag voor een sub is ongeveer 200/300 (als dat mogelijk is daarvoor natuurlijk). Ben benieuwd of iemand me hiermee kan helpen!

Groetjes Don

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilleBladhark
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 07-09 22:05
Op Tweakers is eigen inzet een benodigde, heb je dus zelf al eens gekeken naar een paar opties?
Zo ja, zet ze dan in je post.

Daarnaast mist er natuurlijk informatie zoals welke auto je momenteel rijdt, wat je verwachtingen zijn van zo'n subwoofer en of je voorkeuren aan bepaalde merken hebt o.i.d.

The One Piece is real. (Can we get much higher!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:30

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Beste @Don.01 Van harte welkom op het forum van Tweakers. Je hebt de juiste plek gevonden om goed aankoopadvies te krijgen.

Om onduidelijke redenen heb je het format wat je krijgt bij het openen van een aankoopadviestopic verwijderd. Dit moet je invullen - of op een andere manier je topic van ruim voldoende informatie voorzien.

Zie:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Het is belangrijk dat je invult wat jij allemaal zoekt in een subwoofer voor je auto. Heb je bijv specifieke eisen voor de subwoofer qua grootte? Dan is het ook handig om het merk en type van je auto te vermelden en waar je de subwoofer het liefst installeert, zoals onder een stoel of in de kofferbak. En wat bedoel je met net zo hard of harder? Gaat het je vooral om de oomph of of om de kwaliteit van de lage tonen of is de ruiten eruit dreunen al voldoende? Is er een specifieke autoradio waar hij aankomt? Enz. enz. enz. Nu is je topic vooral "ik wil een luide sub en gooi ideeën op me". ;)

We vragen op Tweakers van iedereen een beetje voorwerk en inspanning om de topicstart zo compleet mogelijk te maken. Dit vragen we niet om je te plagen ;) Zo krijgen wij meer houvast m.b.t. wat jij nodig hebt en dientengevolge krijg jij beter passend advies én hebben andere lezers met dezelfde vraag er ook nog iets aan.

Als je je topicstart aanpast dan helpen we je graag.

[ Voor 8% gewijzigd door Jorgen op 12-06-2025 14:13 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator