MP3 / minidisk speler

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
hoi,

vraagje ik ben opzoek naar een minidisk-speler (portable)
waar je MP3's mee af kan spelen

en zijn er ook minidisk spelers (voor op de Hifi-set)
die je aan je computer kan hangen (via netwerk of zo)

zo ja waar zijn die te vinden

BVD

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2025
Ze bestaan bij mijn weten nog niet en zullen zeer waarschijnlijk ook nooit gemaakt worden.

• JaKaLa435
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Er is geen mogelijkheid om MP3's af te spelen via een MDplayer. De enige oplossing is om een pc-link kit te kopen (PCLK-U5) en de MP3's te kopieren naar de portable MDrecorder. Maar ik denk dat je van die oplossing al af wist.

Sony zal nooit MP3's af kunnen laten spelen op een MD vanwege eigen CDreleases en een eigen compressietechniek voor MD. Door het laatste kan het technisch gezien niet.

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Op maandag 17 september 2001 15:20 schreef JaKaLa het volgende:
Er is geen mogelijkheid om MP3's af te spelen via een MDplayer. De enige oplossing is om een pc-link kit te kopen (PCLK-U5) en de MP3's te kopieren naar de portable MDrecorder. Maar ik denk dat je van die oplossing al af wist.

Sony zal nooit MP3's af kunnen laten spelen op een MD vanwege eigen CDreleases en een eigen compressietechniek voor MD. Door het laatste kan het technisch gezien niet.
Wat is het probleem als ik een digitaal kabeltje aan mijn Live klik en mp3's op mijn md plant? :? Werkt als een speer hoor. Uiteraard niet in mp3 formaat, maar da hoeft ook nie, koop je lekker een longplay recordertje ben je ook klaar. :)

.... Ik weet het ook niet

• MistaD
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-01 22:49
minidisc is toch al lang vergane glorie en waarom zou je mp3tjes op een minidisc willen zetten. koop dan gewoon zo'n mp3 speler met zip discs of hou het nog bij de flash spelers. als je trouwens geld hebt en er aan kan komen neem dan zo'n archos. deze hebben een harddisk ingebouwd en zijn echt niet zo groot!!!!!!!

Verwijderd

MD spelers zijn nog lang niet vergaan.....:)
Ik zelf gebruik een MD walkman recorder die aan de pc gekoppeld zit via een mengpaneel en kan zo m'n mp3"tjs zo opnemen en in m'n autoradio MD afspelen en da's/ gaat perfect :)

Cya

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
ja ik had ooit een Diamond Rio 32MB maar die's kapot

dus zoek ik een goeie vervanging
maar dan niet met geheugen of cdrom

moet wel wat op kunnen

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Verwijderd

Sony heeft wel een MD recorder voor de pc. gewoon in een 5,25 bay past. Kweet niet of die al in NL is.
Pagina: 1