Foutmelding bij WYSIWYG-editor

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik kreeg net een foutmelding bij de nieuwe wysiwyg-editor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L0yyhzK1yTyAUQywNJK1Iwbo040=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Xuij1dTLp6r1qxLvlJDxVtTa.png?f=user_large

Geen idee wat oorzaak is. Kon het ook niet herproduceren. Maar aangezien jullie nog vol op mee bezig met testen enzo wilde ik het toch even doorgeven.

Dit was op Firefox 139.0.1.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

crisp

Devver

Pixelated

Ook wij kunnen het helaas niet reproduceren, en ook de foutmelding is te vaag om hier iets mee te kunnen. Maar uiteraard houden we het in de gaten ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Het visueel knopje werkte overigens niet bij deze melding. Na een page refresh was het probleem weg.

Wellicht een laadprobleempje door een stotterende internetconnectie wegens VPN? I dunno.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

crisp

Devver

Pixelated

Zeror schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:11:
Het visueel knopje werkte overigens niet bij deze melding. Na een page refresh was het probleem weg.

Wellicht een laadprobleempje door een stotterende internetconnectie wegens VPN? I dunno.
De foutmelding geeft inderdaad aan dat de inhoud niet kon worden omgezet naar een representatie voor de wysiwyg-editor, en dat is ook de reden dat switchen niet werkt. En ja, dat is afhankelijk van een round-trip naar de server, dus een flaky connectie kan het inderdaad veroorzaakt hebben.

Intentionally left blank