ok voor de mensen die het verdommen een readme.txt te lezen
het swappen:
Dit spel VERREIST een minimale SWAP FILE van 100mb, (daarom doet dat level laden zo verdomt lang bij mij, maargoed) Waarom ie dit nodig heeft? Uit ervaring ga ikervan uit dat ie een hoop geheugen nodig heeft, dus daarom alles dingen die niet met het spel te maken heeft in zijn swap te gooien, INCLUSIEF DE KERNEL VAN JE OS, althans gedeeltelijk! (ja dit kan, hier kun je ook iets tegen doen,
www.registery.com ofzo, of register.com, whatever)maar dat zal met dit spel niet helpen, ik heb 196mb ram, en een swapfile van 300mb, mischien moeten degene die last hebben van het swappen gewoon even 1 minimale waarden invoeren en die gelijk stellen aan de maximale swapfile grootte, dus
gewoon 300mb PERMANENT , het swappen kan ook veroorzaakt worden doordat je windows je swap laat beheren, hierdoor moet ie steeds als er data in of op die swap komt zijn grootte veroorzaken. dat kan tot swappen leiden.
ow en hoe ik erachter kwam dat mijn kernel geswapt was

, mijn swap file staat op een software matige raid0 config, van 2x 2Gb ata33 schijven, die maken een hels kabaal vergeleken met me primary hd, nadat ik het spel afsloot, ratelde die raid0 schijven aan 1 stuk door, bij elke handeling die ik in win2k verrichte. aangezien het enige wat op die reet partitie staat een swapfile is..
maareh
mijn systeem:
celly500@566,
196mb ram
KYRO2 (195mhz)
WIN2K SP2
en ik raaide gisteravond voor het eerst dit spel in 1024*768 32bit (alles) high, high, alles gewoon HIGH, en dit ging als een trein, daarna ging ik nog even naar 1280*1024 en dat draaide evenals op dezelfde detail instellingen perfect!
kicke spel trouwens, gister 3uur achter1 gespeelt