Toon posts:

Formule 1 verslaving

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HELP!!! Ik ben verslaafd aan formule 1 2000, echter gaat de start altijd goed, daarna crash ik omdat sender me aan het lachen maakt!! Heb gister 10 keer 5.4.3.2.1. GO! gehoord en elke keer gaat het weer fout.. misschienkomt het door het drugsdieet....

Verwijderd

Ja dat is leuk voor je.
:?

Verwijderd

Topicstarter
Ok effe serieus dan, is er iemand zo gek om complete championships te doen op 100 procent? Dus de complete races?

Verwijderd

Topicstarter
Dms, ik hoop dat je het niet over dezelfde mariska hebt als mijn vriendin??!! :-)

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 13:03 schreef EKNL het volgende:
Ok effe serieus dan, is er iemand zo gek om complete championships te doen op 100 procent? Dus de complete races?
Bij gp3 wel. En dan ook nog elke race winnen op het moeiljkste niveau maar f12000 no thankx

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-01 19:52

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Hier nog zo'n patient.

Als ik lang F1 niet speel moet ik zelfs :r

Mijn record staat op 300 rondes op 1 dag, echt de mooiste dag van mijn leven. Gelukkig word ik nooit aan het lachen gemaakt door anderen want ik heb geen vrienden.

Verwijderd

Topicstarter
De meningen zijn verschillend over de beste f1 simulator, maar het maakt allemaal niet uit.. Als je volle races rijd, ben je dus gewoon een die hard

• HooGLaNDeR
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-01 15:31

HooGLaNDeR

- = I am immortal =-

vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem :)

edit:

vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem vroem :) >:)

Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!

Verwijderd

Topicstarter
Wie rijdt er met een stuurtje en wat voor??
Ik heb zelf de guillemot force feedback ferrari.

• HooGLaNDeR
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-01 15:31

HooGLaNDeR

- = I am immortal =-

Op maandag 17 september 2001 13:09 schreef EKNL het volgende:
Wie rijdt er met een stuurtje en wat voor??
Ik heb zelf de guillemot force feedback ferrari.
Ik niet.

l.pijltje, r.pijltje, pijltje naar boven, pijltje naar onder, r.alt, r.shift
>:)

Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!

Verwijderd

>>F1 Rulez<< >:)

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op dinsdag 22 januari 2002 17:22 schreef TornadoWatcher het volgende:
deze topic was het omhoog schoppen wel waard :P

Verwijderd

ach ja zie je weer een paar reply's van mij

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 23:53

Fuelke

Forza Ferrari

Tuurlijk, F1 sims speel ik altijd op 100% lap distance, wat is er nu leuk aan een GP van een paar rondjes? Heb het vroeger al eens gedaan, multiplayer seizoen in GP2, alles op full. Waren toen met z'n 2-en. Is wel irri, als de ene een probleem krijgt met z'n wagen (technisch defect) of als ie crasht in het begin zit je met je vingers draait, terwijl de ander rustig een uurtje of langer alleen kan gaan racen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Op dinsdag 22 januari 2002 17:22 schreef TornadoWatcher het volgende:
Dat wisten we nog niet :P
Pagina: 1