Bone contuction headphone van sayrelances

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imani h
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 15-06 10:04
Ik vond op de site van Amazon een bone conduction headphone van Sayrelances, verkocht door 'Yowei Superior Products'. Behalve de site van Amazon vind ik verder niet veel terug. Heeft iemand hier ervaring mee?

Swimming Headphones,Bone Conduction Headphones Bluetooth 5.4,IPX8 Waterproof,32G Memory Sports

(https://www.amazon.co.uk/...n=B0D9QQ7X8C&ref_=ast_bln)

Ik was op zoek naar iets waterdicht waarmee ik zowel tijdens het zwemmen als sporten naar muziek kan luisteren maar de shokz open swim ondersteund geen Blue tooth en dat is voor mij wel een belangrijke voorwaarde, of tenminste toch voor de sporten. Ik heb gelezen dat Blue tooth niet goed werkt onder water daardoor de optie hierboven mij goed leek (deze heeft zowel een interne opslag als een Blue tooth verbinding) maar het schrikt me wat af dat ik niets over het merk terug vind.

Ik heb eerder al een MP3 gekocht voor tijdens het zwemmen maar daar was ik geen fan van, het was een grote miskoop! De oordopjes komen steeds los, de muziek is moeilijk te horen wanneer er water tussen komt en doordat het een MP3 is zonder Blue tooth moest ik op voorhand muziek downloaden (geen Spotify dus). Vandaar dat ik naar de bone conduction aan het kijken was.

Alvast heel erg bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik weet niet wat je precies wilt zwemmen, maar BT heeft nou niet echt een groot bereik. Daarnaast gebruikt het de 2,4GHz-band. En de enige radiogolven die door water heen kunnen zitten onder de 2Mhz, dus dat gaat hem nooit worden. Geldt voor wifi uiteraard ook, eigenlijk alles wat boven de 2Mhz zit. Zelfs FM krijg je er niet doorheen.

Long story short: draadloos met moderne technieken in het water kun je vergeten.

Muziek onder water kan wel - maar dan moet je geluidsgolven gebruiken. Kan iedereen je muziek horen. Heb je wel een onderwater speaker nodig (ja die bestaan).

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilagro
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 25-09 11:22
Wat verwacht je van dit apparaat?
Ja met MP3 kan je onderwater muziek luisteren. Hoe een bone conduction onder water werkt durf ik niet te zeggen. Een Shokz zou ik daar wel mee vertrouwen, maar een Chinees weet ik niet. Ik had eerst een Chinees model voor het hardlopen, maar dat was meer een speaker die tegen je slaap aan zat. Nu met Shokz is dat toch echt anders, houd ik die van mijn hoofd af, dan hoor ik helemaal niets, waar dat bij die Chinees wel zo was.
Verder moet je voor die MP3 natuurlijk altijd evengoed muziek downloaden voor het afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imani h
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 15-06 10:04
Dankjewel! Ik ben eerder een sporadische zwemmer, daarom leek het mij wel handig dat deze zowel voor in EN uit het water geschikt was. De MP3 modus was dan ook enkel voor onder water want ik had inderdaad al gehoord dat wifi en bluetooth en dergelijke niet echt goed werkten onder water. bedankt ook om jouw ervaring te delen met de Chinese merken, dat was waar ik het meeste over twijfelde. Shoks swim leek mij inderdaad wel betrouwbaarder maar het is alleen jammer dat die geen bluetooth modus heeft voor wanneer je het op het droge wilt gebruiken.