Toon posts:

Viper 2 in WinXP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen of er XPdrivers zijn voor de viper2.

Kan ik anders gewoon 98 upgraden naar XP? Of heb ik ook dan de XP drivers nodig?

Tnx

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Probeer gewoon de Win2k drivers... ook als je van Win98 naar XP upgrade heb je wel drivers nodig voor XP (tenzij de 98 drivers compatible zijn).

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 13:07 schreef Inferno het volgende:
Probeer gewoon de Win2k drivers... ook als je van Win98 naar XP upgrade heb je wel drivers nodig voor XP (tenzij de 98 drivers compatible zijn).
sorry dat ik het zeg, maar die viper2 is echt te brak.

De standaart drivers zijn echt om te :'(

Als je de Tweaked JGC-drivers neemt , dan is het een redelijk snelle en stabiele kaart. Maar JGC heeft geen drivers gemaakt voor win2k \ XP , en die komen er volgens mij ook niet. Als ik jou was (maar dat ben ik niet) zou ik upgraden naar een GeForce 2 ms\gts\pro . (als je het geld hebt natuurlijk). Anders zou ik nog even 98\ME blijven draaien met die JGC drivers en dan sparen voor een kaart die wel ondersteund word door winXP. (btw, als je XP installed dan pakt hij wel wat, maar daar kun je dus absoluut niet onder gamen).

SUC6 !

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Ik snap niet waarom de mensen hier een Viper 2 toch zo afkraken... hij's niets minder dan een GF1... behalve dan dat ie niet zo universeel qua drivers ondersteund wordt...

Ik heb er nooit problemen mee gehad... maar goed, een GTS en daarna een GF3 zijn natuurlijk wel wat sneller ja... :Y)

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 13:15 schreef Inferno het volgende:
Ik snap niet waarom de mensen hier een Viper 2 toch zo afkraken... hij's niets minder dan een GF1... behalve dan dat ie niet zo universeel qua drivers ondersteund wordt...

Ik heb er nooit problemen mee gehad... maar goed, een GTS en daarna een GF3 zijn natuurlijk wel wat sneller ja... :Y)
ik heb eerst een Viper2 gehad:

Problemen:

*Computer hangt bij opstarten
*bijna in ieder spel verne*kte textures
*witte puntjes op het scherm

na drivers van JGC:

*Stabiel
*MINDER verne*kte textures
*witte puntjes weg
*openGL fatsoelijk ondersteund

NU heb ik een GeForce 256 DDR , en het verschil?!!!!
jemig man! alle games gingen er zeker op vooruit!
echt een vooruitgang ten opzichte van die Viper.

Overigens ben ik ook lange tijd tevreden geweest met mijn viper2 , maar nu toch ff iets wat ondersteund word!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 september 2001 13:12 schreef Limited het volgende:

[..]

sorry dat ik het zeg, maar die viper2 is echt te brak.

De standaart drivers zijn echt om te :'(

Als je de Tweaked JGC-drivers neemt , dan is het een redelijk snelle en stabiele kaart. Maar JGC heeft geen drivers gemaakt voor win2k \ XP , en die komen er volgens mij ook niet. Als ik jou was (maar dat ben ik niet) zou ik upgraden naar een GeForce 2 ms\gts\pro . (als je het geld hebt natuurlijk). Anders zou ik nog even 98\ME blijven draaien met die JGC drivers en dan sparen voor een kaart die wel ondersteund word door winXP. (btw, als je XP installed dan pakt hij wel wat, maar daar kun je dus absoluut niet onder gamen).

SUC6 !
Gelukkig ben ik niet degene met een viper.
Het gaat om een collega van me.....

Ik denk idd, dat ie pech heeft.

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Gebruik zelf ook JGC's drivers. Deze zijn inderdaad geschikt voor windows 9x. Kijk anders ook eens op savagenews.com. Volgens mij hebben ze daar ergens een getweakte XP-driver in de downloadsectie.

• _JGC_
  • Laatst online: 12:34
Die op savagenews zijn gelekte driverfiles uit een Win XP beta met daaromheen de inf install van W2K drivers.

Dat mijn driver beter presteert dan een reference driver heb ik nooit gemerkt: De enige driver die ooit op mijn Viper2 gelopen heeft is mijn eigen. Ik had em al gemaakt voor ik die kaart had :)

BTW: Met een Duron 1GHz loopt die viper2 nog steeds rondjes om een GF2 GTS in UT... 120fps op 1024x768x32 S3TC High Detail :9~

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 18:09 schreef _JGC_ het volgende:
Die op savagenews zijn gelekte driverfiles uit een Win XP beta met daaromheen de inf install van W2K drivers.

Dat mijn driver beter presteert dan een reference driver heb ik nooit gemerkt: De enige driver die ooit op mijn Viper2 gelopen heeft is mijn eigen. Ik had em al gemaakt voor ik die kaart had :)

BTW: Met een Duron 1GHz loopt die viper2 nog steeds rondjes om een GF2 GTS in UT... 120fps op 1024x768x32 S3TC High Detail :9~
heb je wel eens max-payne met je Viper gespeeld?

echt om te :r

• _JGC_
  • Laatst online: 12:34
Op maandag 17 september 2001 19:04 schreef Limited het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Moet ik nog ff ergens leechen ( * _JGC_ is niet een echte spellenspeler)

Maar voor het geval dat heb ik nog een Kyro2 in de doos liggen :)

• Bar_en_boos
  • Niet online
Op maandag 17 september 2001 19:04 schreef Limited het volgende:

[..]

Max Payne en viper 2 combo gaat prima hier hoor. :)

Verwijderd

Hoe dan? Met de laatste patcht, nieuwste Viper drivers en laagste instelling knippert het beeld in het menu van MP, verder kom ik niet.

Verwijderd

misshien is het handig als je wat meer info geeft.

OS , Drivers etc.

Trouwens, top dat je de search gebruikt hebt :)

• Athlon_2o0o
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
ik heb hetzelfde probleem baba. Maar mijn broer heeft bijna dezelfde pc en daar werkt ie wel gewoon. Niet goed (doorzichtige textures, lage framerate), maar het doet het wel! Bij mij blijft ie in het hoofdmenu met een raar knipperend beeld. Ik zal de 2 computers beschrijven:

mijn computer, waar max payne niet op werkt
AMD Athlon 650 MHz
256 MB RAM
Diamond Viper II Z200 met laatste (officiele) driver
Windows ME
SoundBlaster AWE 64 Gold

mijn broers computer, waar max payne in ieder geval speelbaar is
AMD Athlon 700 MHz
256 MB RAM
Diamond Viper II Z200 met laatste (officiele) driver (het kan zijn dat er misschien ook een andere driver op staat. maar waarschijnlijk niet).
Windows ME
SoundBlaster live! 1024
Pagina: 1