Wie kan mij vertellen of er XPdrivers zijn voor de viper2.
Kan ik anders gewoon 98 upgraden naar XP? Of heb ik ook dan de XP drivers nodig?
Tnx
Kan ik anders gewoon 98 upgraden naar XP? Of heb ik ook dan de XP drivers nodig?
Tnx
Verwijderd
sorry dat ik het zeg, maar die viper2 is echt te brak.Op maandag 17 september 2001 13:07 schreef Inferno het volgende:
Probeer gewoon de Win2k drivers... ook als je van Win98 naar XP upgrade heb je wel drivers nodig voor XP (tenzij de 98 drivers compatible zijn).
Verwijderd
ik heb eerst een Viper2 gehad:Op maandag 17 september 2001 13:15 schreef Inferno het volgende:
Ik snap niet waarom de mensen hier een Viper 2 toch zo afkraken... hij's niets minder dan een GF1... behalve dan dat ie niet zo universeel qua drivers ondersteund wordt...
Ik heb er nooit problemen mee gehad... maar goed, een GTS en daarna een GF3 zijn natuurlijk wel wat sneller ja...
Gelukkig ben ik niet degene met een viper.Op maandag 17 september 2001 13:12 schreef Limited het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar die viper2 is echt te brak.
De standaart drivers zijn echt om te
Als je de Tweaked JGC-drivers neemt , dan is het een redelijk snelle en stabiele kaart. Maar JGC heeft geen drivers gemaakt voor win2k \ XP , en die komen er volgens mij ook niet. Als ik jou was (maar dat ben ik niet) zou ik upgraden naar een GeForce 2 ms\gts\pro . (als je het geld hebt natuurlijk). Anders zou ik nog even 98\ME blijven draaien met die JGC drivers en dan sparen voor een kaart die wel ondersteund word door winXP. (btw, als je XP installed dan pakt hij wel wat, maar daar kun je dus absoluut niet onder gamen).
SUC6 !
Verwijderd
heb je wel eens max-payne met je Viper gespeeld?Op maandag 17 september 2001 18:09 schreef _JGC_ het volgende:
Die op savagenews zijn gelekte driverfiles uit een Win XP beta met daaromheen de inf install van W2K drivers.
Dat mijn driver beter presteert dan een reference driver heb ik nooit gemerkt: De enige driver die ooit op mijn Viper2 gelopen heeft is mijn eigen. Ik had em al gemaakt voor ik die kaart had
BTW: Met een Duron 1GHz loopt die viper2 nog steeds rondjes om een GF2 GTS in UT... 120fps op 1024x768x32 S3TC High Detail
Nee, nog niet. Moet ik nog ff ergens leechen ( * _JGC_ is niet een echte spellenspeler)Op maandag 17 september 2001 19:04 schreef Limited het volgende:
[..]
heb je wel eens max-payne met je Viper gespeeld?
echt om te
Max Payne en viper 2 combo gaat prima hier hoor.Op maandag 17 september 2001 19:04 schreef Limited het volgende:
[..]
heb je wel eens max-payne met je Viper gespeeld?
echt om te
Verwijderd
Verwijderd