Toon posts:

Virtual Reality headsets

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ook maar enigszins ervaring met VR glasses/headsets op de pc,of tv,of weet ik veel wat?

Ik heb een kijkje genomen bij www.cybermind.nl maar daar stonden geen ervaringen van mensen bij...

Dus,mijn vraag:

Any experience anyone?

Thx

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

zeer wreed >:) alleen vraag ik me af hoeveel mensen deze dingen uberhaupt al es geprobeerd hebben, laat staan deze dingen. btw wat gaan die dingen eigenlijk kosten ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Verwijderd

JA, een vaagje : Kan je die dingen ook los aansluiten en gewoon op je computer aansluiten zonder dat je er een speciale videokaart voor nodig hebt ?

Ik wil namelijk ook wel zo'n ding alleen geen geld om ook nog eens een videokaart er bij te kopen :)

• _FiReFoX_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-06-2025
Op maandag 17 september 2001 13:27 schreef C44 het volgende:
zeer wreed >:) alleen vraag ik me af hoeveel mensen deze dingen uberhaupt al es geprobeerd hebben, laat staan deze dingen. btw wat gaan die dingen eigenlijk kosten ?
De AnotherEye200 kost 115 euro op de site. Ben alleen benieuwd waar je het allemaal precies voor kan gebruiken.