Wat heb ik nodig voor playstation 4 met netwerk en controler

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexvreemdeeend
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 11-06 22:24
Mijn vraag
...Hallo,

Allereerst snap ik niets van consoles en games etc. Maar mijn zoon van 10 wil graag een playstation 4 en hiermee online minecraft te spelen. Kan iemand mij in Jip en Janneke taal aangeven wat ik nodig zou hebben om dit voor elkaar te krijgen.

Wij hebben internet via KPN en hier draait onze TV ook met apps op.

Met vriendelijke groet,
Alex

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 25-09 13:10

Sharky

Skamn Dippy!

Weet je of de televisie verbonden is via wifi? Als dat het geval is kan de Playstation ook via wifi verbinding maken met het internet, want dat heeft hij wel nodig. Ik weet niet of je voor Minecraft ook een Playstation Plus account nodig hebt, dan zou je dat abonnement ook moeten afsluiten.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:23

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

De Playstation 4 kun je heel goed via Wifi verbinden, heb ik zelf ook recent nog gedaan omdat mijn dochter erop wilde spelen.

Als je zoontje met vrienden online Minecraft wilt spelen, dan heb je een Playstation Plus abonnement nodig. Tegenwoordig heb je 3 smaken, Essential, Extra en Premium. Maar als hij alleen creatief wilt zijn en alleen wil spelen, dan kan dat heel goed zonder Playstation Plus.

Als je zoon alleen Minecraft wilt spelen en verder niks, dan is Essential meer dan voldoende, hij kan elke 1ste dinsdag van de maand een paar gratis games claimen, deze blijven dan van jou zolang je hebt abonnement houd. Tevens slaat hij ook de savefile online op in de cloud. Hier een overzicht wat er allemaal per abonnent inzit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6BW_P4IGNHRlr1cR3DJsHLdXOKc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xH9Q02mUFkhezqjagSJD21Nn.png?f=fotoalbum_large

Prijzen van Playstation Plus verschilt natuurlijjk per abonnement en voor hoelang je hem pakt, je kunt kiezen uit 1 maand, 3 maanden, en 12 maanden, waar die van 12 maanden het voordeligste is op langer termijn. Maar zoals gezegd, zoals u het omschrijft zou ik voor Essential gaan, mits uw zoon online gaat spelen. Mocht u nog vragen hebben, laat het gerust weten.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.