1. Welk probleem ervaar je?
Ik zie de laatste tijd veel topics die geopend worden door mensen die zich net geregistreerd hebben. Vaak blijven reacties uit van TS als ze niet het antwoord krijgen wat ze willen.
2. Waarom is dat een probleem?
Je wilt elkaar helpen op het forum. Iemand die vraagt om hulp maar vervolgens niet meer antwoord is niet fijn. Iemand die vraagt om hulp maar nooit andere helpt is niet fijn.
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Bijna dagelijks is dit wel het geval op het forum.
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Ik zou me kunnen indenken dat een wachttijd voor het openen van een nieuwe topic een optie is. Eventueel met de optie om eerder een topic te openen als je bijdraagt.
Zoiets van minimaal 30 dagen geregistreerd zijn of 5 reacties op andere topics
Ik zie de laatste tijd veel topics die geopend worden door mensen die zich net geregistreerd hebben. Vaak blijven reacties uit van TS als ze niet het antwoord krijgen wat ze willen.
2. Waarom is dat een probleem?
Je wilt elkaar helpen op het forum. Iemand die vraagt om hulp maar vervolgens niet meer antwoord is niet fijn. Iemand die vraagt om hulp maar nooit andere helpt is niet fijn.
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Bijna dagelijks is dit wel het geval op het forum.
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Ik zou me kunnen indenken dat een wachttijd voor het openen van een nieuwe topic een optie is. Eventueel met de optie om eerder een topic te openen als je bijdraagt.
Zoiets van minimaal 30 dagen geregistreerd zijn of 5 reacties op andere topics
☀️ 39 Panelen |⚡SolarEdge SE12.5K | 🔆 Panasonic 7KW KIT-WC07J3E5 | ❄❄❄❄ Mitsubishi SRK 20ZSX-W