Onterecht geblokkeerd op 2deHands.be

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minnie Mouse
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 00:39
Hallo,

Ik zit met volgende probleem: mijn account op 2deHands.be is ten onrechte geblokkeerd omdat een koper een klacht bij hen heeft ingediend omdat ik de goederen 6 dagen na ontvangst van betaling nog niet had opgestuurd, en dit na 19jaar lid te zijn en en enkel positieve recensies heb.
Het was helemaal niet de bedoeling dat ik de goederen niet zou opsturen en ik zit heel verveeld met dit probleem.
2deHands antwoord steeds dat mijn account zal worden vrijgegeven wanneer ik de persoon heb terugbetaald of de goederen heb verstuurd (glazen potten). Ik kan de koper niet terugbetalen want betaling is gebeurd via OnlineBetaalPlatform en zij geven geen gegevens en ik geraak niet meer in de chat om het adres op te sturen. Bovendien delete ik steeds alle mails direct uit mijn mailbox omdat ik toch alles in de app van 2deHands heb.

Is er iemand die dit nog eens heeft voorgehad en wat hebben jullie gedaan? Ik heb het gevoel dit via de helpdesk niet kan worden opgelost. Ik ben echt hopelooos.

Bovendien gebruik ik 2deHands ook om zelf zaken aan te kopen. Ik heb op allerlei manieren geprobeerd om een nieuwe account aan te maken, maar ook dit lukt niet (ander emailadres, vpn,...).

Dank alvast voor de nuttige tips! groetjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik hoop dat je begrijpt dat het nogal problematisch overkomt als je:
a) probeert nieuwe accounts aan te maken op allerlei manieren (rode vlag)
b) een nogal slap excuus geeft dat je alle emails gelijk weggooit

Je zult toch echt met de Helpdesk eruit moeten komen. Waarom stuur je de glazen potten niet op?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:39
Als het betaald is via online betaal platform wordt het geld automatisch terug gestort na 7 dagen.

Bovendien kan je 2dehands.be ook mailen - dat heb ik toevallig vorige week gedaan na opgelicht te zijn (100 euro, jammer maar helaas). Aangifte bij politie + eigen bank + ontvangende bank verwittigd... ontvangende bank zou er "onderzoek naar gaan doen".

Ik zou zeggen, weekje wachten en dan contact opnemen met 2dehands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
1, vraag 2de hands de persoon jou mail adres te geven zodat je kan mailen en de adress gegevens kan krijgen.Dan opsturen
2. vraag 2dehands de persoon jou mail adres te geven zodat je kan mailen en terugbetalen
3. stap over op marktplaats.

The problem with communication is the illusion it has taken place.