Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricco02
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-06 15:56
Goeiedag,

Wij moeten onze CV ketel vervangen. Echter hebben wij nu een offerte gekregen van Feenstra can 1800 euro voor de ATAG P27C. Dit is inclusief installatie en vervanging van de RGA.

Ik heb echter het idee dat Feenstra te duur is. Dus ik weet niet zo goed of ik dan met hun in zee moet gaan.

Heeft iemand nog tips voor een goedkopere/betere installateur? Die ook gelijk de RGA doet?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microstar
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 13:15
Zonder details, bijvoorbeeld aansluit materiaal, is een totaalbedrag niets zeggend. Heb je een specificatie?

2022 XC40 MY23 P6 Plus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TwingyTwingy
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12:57
Ricco02 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 17:47:
Goeiedag,

Wij moeten onze CV ketel vervangen. Echter hebben wij nu een offerte gekregen van Feenstra can 1800 euro voor de ATAG P27C. Dit is inclusief installatie en vervanging van de RGA.

Ik heb echter het idee dat Feenstra te duur is. Dus ik weet niet zo goed of ik dan met hun in zee moet gaan.

Heeft iemand nog tips voor een goedkopere/betere installateur? Die ook gelijk de RGA doet?
Het is hier niet het telefoonboek? Je kunt toch met Google achterhalen welke installateurs in je regio zitten? Landelijke zoals Feenstra en Energiewacht zijn door de bank genomen altijd duurder dan de lokale partij. Dus mijn tip? Eerst even zelf zoeken en anders in ieder geval de regio hier mee geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microstar
En denk aan de bekende driehoek als je een je een internetknaller tegenkomtAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MQmyKm-C7ONAQ6mg0AO8SwJaa_4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/m7gLRMkGQq8YZe10mWdg6xXL.png?f=fotoalbum_large

2022 XC40 MY23 P6 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricco02
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-06 15:56
TwingyTwingy schreef op maandag 9 juni 2025 @ 17:53:
[...]

Het is hier niet het telefoonboek? Je kunt toch met Google achterhalen welke installateurs in je regio zitten? Landelijke zoals Feenstra en Energiewacht zijn door de bank genomen altijd duurder dan de lokale partij. Dus mijn tip? Eerst even zelf zoeken en anders in ieder geval de regio hier mee geven :)
Damn. Dus je gaat ervanuit dat ik zelf niks heb opgezocht? Beetje vreemde reactie. Vraag me alleen af waar andere beetje ervaring mee hebben zodat ik een weloverwogen keuze kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microstar
Je vindt iets duur, maar geeft geen details. De installateur heeft de prijs niet uit zijn duim gezogen. Graag zien we de specificatie.

2022 XC40 MY23 P6 Plus

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Wat vind jij duur dan?
De ketel kun je zelf kopen voor rond de 1200 euro.
Dan is 600 euro extra inclusief montage met een nieuwe rookgasafvoer niet een heel gekke prijs.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redz0ne
  • Registratie: Februari 2019
  • Nu online
Hier afgelopen jaar ook een nieuwe laten plaatsen incl materiaal en rookgasafvoer die op het dak vervangen moest worden. Kosten €2500.
Pagina: 1