Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda58
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 13-06 19:07
Omdat smartwatches mooie grafieken van slaap kunnen produceren, stel ik me voor dat ze me ook 20 (of 10 of 30 ofzo) minuten nadat ik op de bank in slaap ben gevallen kunnen wekken, met de trilfunctie op het horloge of een app op m'n (android) telefoon.

Ik heb gegoogled en in m'n omgeving rondgevraagd, maar niks gevonden dat die functie biedt.

Mijn vraag aan jullie: kent iemand een smartwatch / sporthorloge met die mogelijkheid? Ik ga dan serieus overwegen om m'n eerste te kopen.

(oeps, de fout in de kop kan ik niet verbeteren)

[ Voor 5% gewijzigd door Frieda58 op 09-06-2025 17:58 . Reden: Foutje in de titel ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda58
Dankjewel.

Dat bericht was de aanleiding om nu eindelijk m'n vraag hier te stellen. Ik hoop toch nog op een concretere tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastr-dc
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-06 19:39
Ik heb een Samsung Watch6? en daar kan ik gewoon een timer op instellen, net zoals op mijn telefoon.

Maar jij wil iets automatisch? Smartwatch merkt dat je slaapt. Vanaf dat moment + 10min en dan gaat de wekker af?

Volgens mij bestaat dit niet. Toch nog nooit in reviews zien voorbij komen.
Als, zal je op zoek moeten gaan naar een app die zoiets doet. Apps kan je ook op een smartwatch installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-06 19:54

Dido

heforshe

Ik vermoed dat je inderdaad een losse app zult moeten zoeken die dat doet - ik ken er geen, maar ik ken lang niet alle apps.

Er zou uiteraard wel een optie moeten zijn om alleen tijdens bepaalde tijden dit te doen, je wilt 's nachts niet elke 20 minuten wakker gemaakt worden.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-06 16:05

Goku33

Ownage!

Er zijn 3 opties:

- Android app: Sleep as Android – alarmtype Power Nap + optie “Start tracking → After fall asleep” (kan met telefoon, maar een Wear OS horloge maakt het nauwkeuriger)
- iOS app: Power Nap Tracker: Cycle Timer (kan met telefoon, maar een Apple Watch maakt het nauwkeuriger)
- FRENZ Brainband, beste en dure oplossing, maar dan kan je het met de app echt van je slaapfase laten afhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda58
Dank jullie wel! Ik ga na m'n vakantie nog wat dingen die jullie aangedragen hebben onderzoeken.
Pagina: 1