Conditie app werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustangman1966
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-08 09:59
Sinds 7-6-25 werkt de Conditie app op mijn Iphone 15 Ios 18.5) niet meer.
De app op mijn Apple Watch werkt niet steeds perfect, maar er wordt niet gesynct met mijn Iphone.

Hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Staat de sync met horloge in de health app op je telefoon nog aan in de settings?
Als het op je horloge wel zichtbaar is, klinkt het meer als een sync issue.

Je hebt een Sources tab in de settings waar je kan zien welke bronnen er zijn voor de data.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustangman1966
Op mijn horloge is alles netjes zichtbaar, dus het is een sync probleem.

Ik zie het horloge er wel bij staan bij de bronnen, maar vanaf 7 juni is er geen sync meer geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:15
Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je al eens met Apple hierover gebeld, en wat gaven die aan? Het is vervelend dat je een probleem hebt, maar met zo weinig informatie en (zo lijkt het) weinig eigen inzet is het moeilijk om hier iets over te zeggen. Als je deze link volgt: https://www.google.com/se...Aw&biw=1512&bih=832&dpr=2 dan krijg je diverse discussies op Apple's website waar het over dit soort zaken gaat. Kan je eens kijken of daar een tip tussen staat die werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustangman1966
Archer_VC10 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 09:32:
Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je al eens met Apple hierover gebeld, en wat gaven die aan? Het is vervelend dat je een probleem hebt, maar met zo weinig informatie en (zo lijkt het) weinig eigen inzet is het moeilijk om hier iets over te zeggen. Als je deze link volgt: https://www.google.com/se...Aw&biw=1512&bih=832&dpr=2 dan krijg je diverse discussies op Apple's website waar het over dit soort zaken gaat. Kan je eens kijken of daar een tip tussen staat die werkt?
In 1 van de discussies heb ik mijn oplossing gevonden.
Ik heb mijn horloge opnieuw ingesteld en alle inhoud en dergelijke gewist en vervolgens opnieuw ingesteld.

Bedankt voor het meedenken.