samsung smart tv ''vergrendelen''

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer106
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 14-06 07:58
Mijn vraag
Is er een manier om een Samsung smart tv te vergrendelen op hdmi . Mijn buurvrouw gebruikt alleen de hdmi, maar deze beland steeds in andere menu's van de Samsung smart tv . Ik heb Samsung al gebeld, maar die zeggen kan niet maar misschien dat een ahndige(re) tweaker iets weet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:54
Jelmer106 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 09:20:
Mijn vraag
Is er een manier om een Samsung smart tv te vergrendelen op hdmi . Mijn buurvrouw gebruikt alleen de hdmi, maar deze beland steeds in andere menu's van de Samsung smart tv . Ik heb Samsung al gebeld, maar die zeggen kan niet maar misschien dat een ahndige(re) tweaker iets weet.
Dat soort zaken kunnen doorgaans in het hotelmenu geregeld worden maar dat is wel afhankelijk van het model, AB etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:55
Wat zit er aan de hdmi? Bijvoorbeeld een Next Mini is prima in staat de tv aan en uit te zetten via CEC, dan heb je de afstandsbediening van de tv helemaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer106
hcQd schreef op maandag 9 juni 2025 @ 09:26:
Wat zit er aan de hdmi? Bijvoorbeeld een Next Mini is prima in staat de tv aan en uit te zetten via CEC, dan heb je de afstandsbediening van de tv helemaal niet nodig.
Het is een kpn kastje en inderdaad de afstandbediening van het kastje kan de tv ook aan of uit zetten, maar ook de ingang wijzigen en daar zit het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:55
Knoppen afplakken of anderszins onklaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Inderdaad, er zijn ook 'simpele afstandsbedieningen' voor senioren/slechtzienden. Zoiets, bijvoorbeeld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ezlqfbA9-1txW8pdFZkUZUNDFV4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FUxXc1kKKL4FrdxQb4NeZQUq.png?f=fotoalbum_large

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Info menu mute power..

Kan je hotel optie aanzetten en bepaalde dingen fixen wat die moet doen bij een power on..

Dus welke hdmi en hoe hard het volume standaard moet etc etc

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 11:51

4POX

Everybody is wired

De Ziggo en KPN klantenservice kunnen wel sluiten als televisies die functie hebben/krijgen ;)

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer106
SMSfreakie schreef op maandag 9 juni 2025 @ 09:40:
Info menu mute power..

Kan je hotel optie aanzetten en bepaalde dingen fixen wat die moet doen bij een power on..

Dus welke hdmi en hoe hard het volume standaard moet etc etc
Interessant zal eens kijken als ik er weer ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:13

SeatRider

Hips don't lie

4POX schreef op maandag 9 juni 2025 @ 09:41:
De Ziggo en KPN klantenservice kunnen wel sluiten als televisies die functie hebben/krijgen ;)
Televisies hebben die functie al sinds jaar en dag. Ik werkte 30 jaar geleden in een BCC-achtige winkel, waar soms klanten de TV per ongeluk in hotelmodus hadden gezet, en hij dus altijd te hard of te zacht inschakelde.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
SeatRider schreef op maandag 9 juni 2025 @ 09:55:
[...]

Televisies hebben die functie al sinds jaar en dag. Ik werkte 30 jaar geleden in een BCC-achtige winkel, waar soms klanten de TV per ongeluk in hotelmodus hadden gezet, en hij dus altijd te hard of te zacht inschakelde.
ik zet t altijd uit op vakantie parken... :+

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Job_04
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:43
Is het een optie een extra afstandsbediening te kopen, en dan bij 1 van de 2 de siliconen knoppen die niet gebruikt mogen worden er uit te snijden?
Pagina: 1