Hoi...
luidsprekers zijn van JBL ( meer info heb ik niet )
ik heb in HIFI luidsprekers, hier heb ik nieuwe HIFI speaker in gezet, Omdat door kapotte luidsprekers ( oude speaker was rubberen buitenrand aan het vergaan )
zover bekent moet je een HIFI speaker beschermen tegen maximale uitslag van speaker, Dit wordt gedaan door de kast van de speaker. zeg maar door de lucht druk ( lucht druk zorgt er voor dat HIFI speaker in de maximale uitslag word beperkt )
Om te voorkomen dat je spoel ( gedeeltelijk ) de magneet kan raken.
Hoe weet ik dat de nieuwe HIFI speakers in de luidsprekers aan bovenstaande voldoen.
En kun je überhaupt horen of de spoel ( gedeeltelijk ) de magneet raakt ( HIFI speakers )
ik heb op HIFI Forms gezocht , maar bleef met vragen zitten
vandaar ik het hier probeer
Alvast bedankt
luidsprekers zijn van JBL ( meer info heb ik niet )
ik heb in HIFI luidsprekers, hier heb ik nieuwe HIFI speaker in gezet, Omdat door kapotte luidsprekers ( oude speaker was rubberen buitenrand aan het vergaan )
zover bekent moet je een HIFI speaker beschermen tegen maximale uitslag van speaker, Dit wordt gedaan door de kast van de speaker. zeg maar door de lucht druk ( lucht druk zorgt er voor dat HIFI speaker in de maximale uitslag word beperkt )
Om te voorkomen dat je spoel ( gedeeltelijk ) de magneet kan raken.
Hoe weet ik dat de nieuwe HIFI speakers in de luidsprekers aan bovenstaande voldoen.
En kun je überhaupt horen of de spoel ( gedeeltelijk ) de magneet raakt ( HIFI speakers )
ik heb op HIFI Forms gezocht , maar bleef met vragen zitten
vandaar ik het hier probeer
Alvast bedankt
:strip_exif()/f/image/gSsX5D93XdKGNEF2k7t2zsaN.png?f=user_large)
[ Voor 4% gewijzigd door hollander555 op 08-06-2025 20:56 ]