Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een nieuwe computer in elkaar zetten ivm architectenbureau. Ik gebruik Revit, Vectorworks, ArchiCad & Adobe pakket.
Ik wil een goede CPU die snel alles kan berekenen en een goede GPU. Voldoende ruimte (ssd) om snel iets op te kunnen slaan en 32 GB ram. Ik gebruik al mijn hele leven een laptop. Ik weet niet veel van computers. Graag zou ik samen met mijn oom deze computer in elkaar zetten. Ik zet mijn lijst er wel bij, met wat ik denk te kunnen kopen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget +~ €2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb tot nu toe niets. Ik heb wel zitten loeren op het internet en op tweakers. Ik weet niet of alles, wat ik op dit moment op mijn lijst heb staan, dan ook echt goed op elkaar afgestemd wordt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behuizing mag klein zijn. Ncase. Ik vind grote behuizingen niet interessant.
Ga je overklokken?
Geen idee? Nog nooit gedaan! Misschien wat meer info hierover?
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen informeren of de objecten die ik heb geselecteerd ook echt goed op elkaar aansluiten. Zijn misschien sommige objecten te sterk? Of zijn ze niet compatibel genoeg? Misschien zijn er tips of tricks die ik nog niet weet?
Bij voorbaat dank!
cc
Ik wil graag een nieuwe computer in elkaar zetten ivm architectenbureau. Ik gebruik Revit, Vectorworks, ArchiCad & Adobe pakket.
Ik wil een goede CPU die snel alles kan berekenen en een goede GPU. Voldoende ruimte (ssd) om snel iets op te kunnen slaan en 32 GB ram. Ik gebruik al mijn hele leven een laptop. Ik weet niet veel van computers. Graag zou ik samen met mijn oom deze computer in elkaar zetten. Ik zet mijn lijst er wel bij, met wat ik denk te kunnen kopen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget +~ €2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb tot nu toe niets. Ik heb wel zitten loeren op het internet en op tweakers. Ik weet niet of alles, wat ik op dit moment op mijn lijst heb staan, dan ook echt goed op elkaar afgestemd wordt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behuizing mag klein zijn. Ncase. Ik vind grote behuizingen niet interessant.
Ga je overklokken?
Geen idee? Nog nooit gedaan! Misschien wat meer info hierover?
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen informeren of de objecten die ik heb geselecteerd ook echt goed op elkaar aansluiten. Zijn misschien sommige objecten te sterk? Of zijn ze niet compatibel genoeg? Misschien zijn er tips of tricks die ik nog niet weet?
Bij voorbaat dank!
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 9 9900X Boxed | € 409,- | € 409,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 189,- | € 189,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B760-I GAMING WIFI | € 181,98 | € 181,98 |
1 | Videokaarten | ASUS Prime Radeon RX 9070 XT OC | € 769,- | € 769,- |
1 | Behuizingen | NCASE M1 Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III 240 | € 82,74 | € 82,74 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 Neo RGB F5-6000J3038F16GX2-TZ5NR | € 109,99 | € 109,99 |
1 | Voedingen | MSI MAG A850GL PCIE5 Zwart | € 112,05 | € 112,05 |
1 | SSD's | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 96,99 | € 96,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.950,75 |