goeie website om mijn 2de hands bouwmaterialen aan te bieden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zolderopruiming
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 21:55
Ik zoek een paar extra websites waar ik mijn partijtje vezel versterkte gietmortel 2dehands gietmortel te koop aan kan bieden.

Waarom ik het hier vraag is omdat als je er op google op zoekt, je alleen op 2dehands bouwmaterialen van grote bouwondernemingen komt waar je zoiets kan kopen.
Maar (behalve marktplaats en 2ehands.net), bijna geen keuze uit andere websites waar ik zelf te koop mag aanbieden.

Hoe doen andere mensen op dit forum dat (met de bouwmaterialen die ze over hebben van hun eigen verbouwing)??

Beste antwoord (via Zolderopruiming op 09-06-2025 21:49)

• 7ven
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-06 17:17
Of ouderwets aanpakken en een kleine advertentie in het lokale krantje.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Zolderopruiming schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 22:33:
Ik zoek een paar extra websites waar ik mijn partijtje vezel versterkte gietmortel 2dehands gietmortel te koop aan kan bieden.

Waarom ik het hier vraag is omdat als je er op google op zoekt, je alleen op 2dehands bouwmaterialen van grote bouwondernemingen komt waar je zoiets kan kopen.
Maar (behalve marktplaats en 2ehands.net), bijna geen keuze uit andere websites waar ik zelf te koop mag aanbieden.

Hoe doen andere mensen op dit forum dat (met de bouwmaterialen die ze over hebben van hun eigen verbouwing)??
Facebook in lokale groepen zie ik dit soort dingen af en toe voorbijkomen.
Facebook marketplace overigens geen idee, ik bedoel dus echt de groepen waarvan je lid moet worden. Maar fb marketplace kan wellicht ook prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:42

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
in de meeste gevallen bewaar ik het gewoon tot de volgende klus :P

maar marktplaats en facebook werken prima. om te kopen en te verkopen, je moet wel wat geduld hebben, je bied immers iets aan waar niet iedereen qua hoeveelheid iets aan heeft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zolderopruiming
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 21:55
Dank je wel voor de tip.
Maar ik doe niet aan social media en zeker geen facebook.ik zoek dus websites.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12:58
Zolderopruiming schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 22:41:
Dank je wel voor de tip.
Maar ik doe niet aan social media en zeker geen facebook.ik zoek dus websites.
Vraag het je moeder, kind, partner, buurman die wel Facebook heeft of die het daar willen plaatsen want de hele wereld denkt helaas dat facebook het internet is en komen niet meer op andere websites.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07:41

Jorissie87

No diggity

Waarom niet gewoon via Marktplaats? Dat is wel gewoon het grootste platform en zorgt daardoor ook voor de grootste reikwijdte van je advertentie

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:12
Jorissie87 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 07:48:
Waarom niet gewoon via Marktplaats? Dat is wel gewoon het grootste platform en zorgt daardoor ook voor de grootste reikwijdte van je advertentie
Marktplaats, je moet er maar zin in hebben. Grootste reikwijdte qua tokkies en mensen die niet komen na een afspraak!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:12

MsG

Forumzwerver

BTFD schreef op zondag 8 juni 2025 @ 08:51:
[...]

Marktplaats, je moet er maar zin in hebben. Grootste reikwijdte qua tokkies en mensen die niet komen na een afspraak!
Die populatie heb je niet opeens magisch niet op andere sites hoor? Ook op V&A hier loopt gewoon dat volk rond.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:42
Ik zit eigenlijk wel met hetzelfde, de nuance is dan wel dat ik het weg zou willen geven aan mensen die het "wat minder" hebben in deze tijd. Een barter website of zoiets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
O085105116N schreef op zondag 8 juni 2025 @ 09:31:
Ik zit eigenlijk wel met hetzelfde, de nuance is dan wel dat ik het weg zou willen geven aan mensen die het "wat minder" hebben in deze tijd. Een barter website of zoiets?
Ook daarvoor, fb. Genoeg lokale "gratis weggeef groepen", of in een verkoop groep "ruilen tegen wat lekkers", oid.

Nextdoor is ook nog een optie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piemol
  • Laatst online: 11:49
@O085105116N via de lokale voedselbank en kringloop bereik je en de wat minder bedeelden, maar ook vrijwilligers die het voor verenigingen/stichtingen kunnen gebruiken. Als je een paar actieve vrijwilligers en hun netweek weet te bereiken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:42
dragon2 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 09:38:
[...]

Ook daarvoor, fb. Genoeg lokale "gratis weggeef groepen", of in een verkoop groep "ruilen tegen wat lekkers", oid.

Nextdoor is ook nog een optie.
I wil spullen (eventueel) verkopen, niet mn ziel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidrrr
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 10-09 16:55
BTFD schreef op zondag 8 juni 2025 @ 08:51:
[...]

Ik verkoop alleen op momenten dat ik bv thuis ben dus dat het mij geen tijd kost als iemand niet komt opdagen. Maar belangrijker ik verkoop alleen op mensen die al jaren op MP zitten met minimaal 10 a 15 goede beoordelingen. Anders reageer ik niet eens. In 10 jaar nog nooit iemand gehad die niet komt opdagen of gedoe. Maar misschien geluk gehad.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• 7ven
  • Laatst online: 19-06 17:17
Of ouderwets aanpakken en een kleine advertentie in het lokale krantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Davidrrr schreef op zondag 8 juni 2025 @ 16:01:
[...]

Maar belangrijker ik verkoop alleen op mensen die al jaren op MP zitten met minimaal 10 a 15 goede beoordelingen. Anders reageer ik niet eens.
Dat is nu het het gedrag wat kut is op Marktplaats. Sinds beoordelingen bestaan heb ik denk ik rond de 10x iets gekocht/verkocht op Marktplaats. Misschien iets minder. Nooit problemen gehad, en 1 vijf sterren beoordeling. Ik moet dus een stuk of 100x iets kopen/verkopen op Marktplaats voor jij überhaupt regeert op mij wanneer ik interesse heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:24
Als ik wat over heb probeer ik het eerst bij de verkoper terug te brengen. Genoeg zaken die het weer innemen en je de koopprijs teruggeven. Wellicht is het een poging waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidrrr
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 10-09 16:55
Sissors schreef op maandag 9 juni 2025 @ 06:07:
[...]

Dat is nu het het gedrag wat kut is op Marktplaats. Sinds beoordelingen bestaan heb ik denk ik rond de 10x iets gekocht/verkocht op Marktplaats. Misschien iets minder. Nooit problemen gehad, en 1 vijf sterren beoordeling. Ik moet dus een stuk of 100x iets kopen/verkopen op Marktplaats voor jij überhaupt regeert op mij wanneer ik interesse heb...
Snap ik. Is helaas wel hoe ik werk ja juist omdat ik met normale kopers zaken wil doen. Net als op vragen of zinnen die bestaan uit 4 woorden en vol met spelfouten. Geen zin dat soort lui (niet jou bedoeld uiteraard) aan de deur te krijgen.
Pagina: 1