Toon posts:

IIyama MA901U problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Paar weken geleden deze monitor gekocht,aangesloten en alleen maar problemen gehad.

- Iedere keer met opnieuw opstarten staat mijn bureaublad weer anders dus iedere keer opnieuw instellen.
- Randen zijn niet mooi horizontaal cq verticaal
- Linksonder in beeld een gele vlek
- Bij het installeren komt de computer iedere keer met 2 monitoren opzetten.De IIyama en een standaardmonitor.
- Niet te vergeten die 2 horizontale lijntjes

Ik heb de goede monitor en videokaart drivers geinstalleerd maar iedere keer weer hetzelfde.Misschien ben ik een zeikerd maar wil toch graag weten of meer mensen deze problemen kennen of oplossingen hebben.Tis toch een bak van 1000 piek.

Verwijderd

Die 2 lijntjes zijn normaal.
Maar al die andere dingen klinken niet echt goed.
Als ik jou was zou ik ff contact opnemen met Iiyama en je problemen aan hun voorleggen.

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook, wanneer de linkerzijde goed is 'uigelijnd' is de rechter zijde een soort van 'S' vorm...

Iemand hier een oplossing voor of toch gewoon Iiyama bellen?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Die gele vlek is een probleem wat vaker voor komt bij iiyama en dat is een serieuze fout van de monitor. Als ik jou was zou ik contact opnemen met iiyama, maar ik wens je veel sterkte. Hun teleplan is echt om te huilen ;(

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 23:36

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

gele vlek... menu->landing, kun je per hoek de kleur/helderheid aanpassen. Works for me! :)
maar dat ie instellingen vergeet is niet zo fijn, en is wel een echte fout imho.
ik heb daar _haast_ nooit last van, maar af en toe, als ik zit te klooien, is ie instellingen kwijt