In mijn vrij oude auto zonder enige vorm van modern infotainment heb ik een magneet hangen zodat ik toch gebruik kan maken van navigatie en dergelijke:
:strip_exif()/f/image/Vb0uxaQApHUs3yCtWA9ZhlKh.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is dus dat Revall-ding boven de radio voor de duidelijkheid
Ik kreeg er ook een magneet bij voor op de achterkant van mijn telefoon, een heel groot rechthoekig ding. Die heb ik achterop mijn telefoon geplakt. Werkt allemaal als een tiet, mijn telefoon is er zelfs op de meest onverharde stuiterwegen nog nooit afgevallen.
Nou is gisteren mijn telefoon alleen helaas uit het niets gestopt met werken, dus ik heb vandaag een nieuwe gehaald. Ik had een Samsung (en nu weer), dus nooit gebruik gemaakt van MagSafe, maar ik zie dat er voor mijn nieuwe telefoon wel MagSafe-hoesjes te koop zijn. Nou zijn dat natuurlijk cirkels, dus veel minder "kleefoppervlak" met deze magneet in de auto. De vraag is dus: hoe sterk is zo'n MagSafe-magneet eigenlijk en zou ik hem kunnen gebruiken in mijn auto?
:strip_exif()/f/image/Vb0uxaQApHUs3yCtWA9ZhlKh.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is dus dat Revall-ding boven de radio voor de duidelijkheid
Nou is gisteren mijn telefoon alleen helaas uit het niets gestopt met werken, dus ik heb vandaag een nieuwe gehaald. Ik had een Samsung (en nu weer), dus nooit gebruik gemaakt van MagSafe, maar ik zie dat er voor mijn nieuwe telefoon wel MagSafe-hoesjes te koop zijn. Nou zijn dat natuurlijk cirkels, dus veel minder "kleefoppervlak" met deze magneet in de auto. De vraag is dus: hoe sterk is zo'n MagSafe-magneet eigenlijk en zou ik hem kunnen gebruiken in mijn auto?