To say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, and of what is not that it is not, is true. | Aristoteles
Vraag
Alle reacties
Dat is iig een duidelijke meningTechnician- schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 14:53:
Dat maakt geen fuck uit.
To say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, and of what is not that it is not, is true. | Aristoteles
Haaks op de wind. Ik zou hem dus een kwartslag draaien.
7800X3D | B650E-F | DDR5-6000C30 64GB | RTX4070Ti | 990PRO 2TB
Jij bedoelt de outlet richting het oosten?Vogels60 schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 19:32:
Haaks op de wind. Ik zou hem dus een kwartslag draaien.
Deze unit produceert nogal wat geluid.
Heb je ook een berekening gedaan of dit nog overlast gaat veroorzaken voor de buren of woon je zodanig vrijstaand dat deze er nooit hinder van gaan ondervinden?
Buiten dat, ik zie dat de unit op een plat dak komt te staan, realiseer je dat dit contactgeluid (dreunen en zo) naar binnen kan opleveren bij onvoldoende tegenmaatregelen. Alleen big-foots is waarschijnlijk niet genoeg.
Heb je ook een berekening gedaan of dit nog overlast gaat veroorzaken voor de buren of woon je zodanig vrijstaand dat deze er nooit hinder van gaan ondervinden?
Buiten dat, ik zie dat de unit op een plat dak komt te staan, realiseer je dat dit contactgeluid (dreunen en zo) naar binnen kan opleveren bij onvoldoende tegenmaatregelen. Alleen big-foots is waarschijnlijk niet genoeg.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Ik zou de outlet van het pannendak af laten blazen dus in dit geval naar het oosten inderdaad.
7800X3D | B650E-F | DDR5-6000C30 64GB | RTX4070Ti | 990PRO 2TB
Pagina: 1
/f/image/a9g14m5ucPb0kR4nrOoOEWTp.png?f=fotoalbum_large)