Hoi!
Een paar dagen geleden zijn mijn buitenjaloezieen opgeleverd. Alles werkte netjes via de Situo 5 afstandsbediening.
Ik heb mij daarna een Tahoma Switch aangekocht en ben beginnen spelen. Vermoedelijk met het proberen te koppelen met de app heb ik wat kanalen samen gevoegd. Het koppelen ging ook niet vlot, daarvoor heb ik ook info op tweakers moeten zoeken
. Afstandsbediening werd niet gevonden.
Concreet situatie na oplevering:
Kanaal 1 = keukenraam klein
Kanaal 2 = keukenraam groot
Kanaal 3 = klein raam zijkant
Kanaal 4 = eetkamer
Na het verpesten door mezelf:
Kanaal 1 = keukenraam groot
Kanaal 2 = keukenraam groot en klein samen...
Kanaal 3 en 4 zijn gelijk gebleven
Nu is mijn simpele vraag, hoe krijg ik dit terug correct
. Het wissen van deze kanalen in de afstandbediening en de luiken opnieuw programmeren? D.w.z. stroom zetten op eentje en opnieuw inleren? Idem met de andere?
Op zich is het probleem niet zo groot. Via afstandbediening valt alles te bedienen. Maar, doordat het keukenraam groot samen staat met raam klein kan ik deze niet besturen via de app. Ik krijg een foutmelding van blokkage. Wat wel logisch kan zijn, aangezien beide ramen vermoedelijk niet exact dezelfde hoogte zullen zijn...
Alvast bedankt!
Een paar dagen geleden zijn mijn buitenjaloezieen opgeleverd. Alles werkte netjes via de Situo 5 afstandsbediening.
Ik heb mij daarna een Tahoma Switch aangekocht en ben beginnen spelen. Vermoedelijk met het proberen te koppelen met de app heb ik wat kanalen samen gevoegd. Het koppelen ging ook niet vlot, daarvoor heb ik ook info op tweakers moeten zoeken
Concreet situatie na oplevering:
Kanaal 1 = keukenraam klein
Kanaal 2 = keukenraam groot
Kanaal 3 = klein raam zijkant
Kanaal 4 = eetkamer
Na het verpesten door mezelf:
Kanaal 1 = keukenraam groot
Kanaal 2 = keukenraam groot en klein samen...
Kanaal 3 en 4 zijn gelijk gebleven
Nu is mijn simpele vraag, hoe krijg ik dit terug correct
Op zich is het probleem niet zo groot. Via afstandbediening valt alles te bedienen. Maar, doordat het keukenraam groot samen staat met raam klein kan ik deze niet besturen via de app. Ik krijg een foutmelding van blokkage. Wat wel logisch kan zijn, aangezien beide ramen vermoedelijk niet exact dezelfde hoogte zullen zijn...
Alvast bedankt!