Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD
nee nee ik moet geen hoesjes hebben die op jewelcases lijken of die dunnere. ik moet die hoesjes hebben die buigzaam zijn.
Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD
Check misschien even de pricewatch ?
Mother, will they like this song?
Plastic hoesjes, buigzaam?? Waar heb je het over??Op maandag 17 september 2001 12:40 schreef blackeagle het volgende:
nee nee ik moet geen hoesjes hebben die op jewelcases lijken of die dunnere. ik moet die hoesjes hebben die buigzaam zijn.
Hier in emmen gewoon bij de lokale onderdelenboer.. oftewel: Het Onerdelenhuis. Maar ook gewoon bij Bruna of V&D wel.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
laatst 50 plastic hoesjes + sluiting op een PC discount beurs gekocht voor 10 piek
...
Ik heb ooit bij VIP-records in Sneek (whooohooo
) een pakkie van die plastik hoesjes gekocht. 100 voor 30 piek geloof ik. JA het zijn van die buigzame doorzichtige plastic insteekhoesjes, waar ze in CD-winkels vaak de originelen in stoppen. Erg ruimtebesparend dus! Ik denk dat je ze bij de meeste CD-speciaalzaken wel kunt krijgen, die winkel was my first try, so.....
Verwijderd
Ik bedoelde niet harde doosjes, maar slappe envelopjes, met een vliesachtig stofje waartegen de achterkant van de cd zit, je kan er twee cdtjes in schuiven of 1 met een boekje. Dus 50 of 100 cd's opbergen voor 32,95 kost ongeveer 15 cm ruimte. Moet je wel weer een laatje of doosje scoren waar een hele rits netjes in past.
CD-Pocket Transparant, per 100 stuks
Bekend van platenzaak, bibliotheek en cd-verhuur. Deze zachtplastic hoesjes maken het opbergen van uw cdr's, cdrw's en dvd's een stuk makkelijker. Per 100 stuks geleverd, ideaal om mee te bestellen bij uw spindel-media!
Prijs 35.00
www.funprice.nl
onder software | diversen
alsjeblieft
Bekend van platenzaak, bibliotheek en cd-verhuur. Deze zachtplastic hoesjes maken het opbergen van uw cdr's, cdrw's en dvd's een stuk makkelijker. Per 100 stuks geleverd, ideaal om mee te bestellen bij uw spindel-media!
Prijs 35.00
www.funprice.nl
onder software | diversen
alsjeblieft
Pagina: 1