Niet alle flitspalen in Google Maps

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quattromgh
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 05-09 14:44
Ik gebruik in AAOS geïntegreerde Google Maps. Gelukkig toont GM ook verkeersmeldingen zoals flitsers en files e.d. Maar het valt mij op dat lang niet alle (vaste) flitspalen weergegeven worden. Sommige wel en sommige niet.

Ik heb hier best vaak op gegoogled maar ik kan hier geen vergelijkbare berichten over vinden. Is dit alleen bij mij aan de hand of heeft iedereen dat?

En waar kan ik die palen doirgeven? Dat kan niet met de meldingsknoppen in GM

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Umbrah

The Incredible MapMan

Dit is inderdaad een van de (vele) gebreken van Google Maps. Waze heeft dit beter op orde + daar kan je het ook nog eens zelf aanpassen, overweeg dat te gebruiken, en anders helaas nog een app er naast (weet niet hoe het in AAOS werkt, maar met mijn Android Auto Ioniq 5 werkt dat perfect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zelf gebruik ik FM naast m’n ACP met GM. Werkt perfect. Juist om de reden die je noemt.

🌞🍃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Is het niet de mogelijkheid om een echte navigatie app te gebruiken, bijv. Waze? Is ook van Google, gebruikt onder water veel van dezelfde dingen (die ze langzaamaan naar Google Maps aan het overhevelen zijn), alleen een fijnere interface en betere voorspellingen, en heeft gewoon een bestaande community die actief flitsers meldt en andere correcties doorvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quattromgh
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 05-09 14:44
Geïntegreerde GM in AAOS werkt veel fijner dan Waze. Plant namelijk ook de laadstops en satelietweegave op het middenscherm is gewoon mooier. Vandaar dat ik liever niet over wil stappen op Waze.

En ja, via Carplay heb ik FM ook aan staan. Die meldingen komen dan netjes ondrr het radiogeluid door. Maar dat is ook echt de enige reden waarom ik Carplay nog gebruik. Alle andere apps die ik gebruik onderweg zitten netjes in AAOS.

Omdat Carplay en FM nogal een aanslag op de tel. Accu zijn zou het mij een lief ding waard zijn om van Carplay af te stappen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:56
Rij gewoon de normale snelheid, dan heb je al deze onzin niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Art Rose
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-09 20:39
En verder: er verdwijnen ook foto's uit Google Maps en streetview. Bijv. van bep. adressen zijn de laatste opnames gewoon verdwenen. Dec. 2024 bijv. Een paar eerdere staan er nog wel op maar deze niet meer. Heel vreemd.

Art

Pagina: 1