Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ismarka
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 05-06 23:40
Na de update naar UI 7.0 heb ik problemen gekregen met álle externe apparaten die ik via de hotspot van m’n telefoon wil verbinden.

M’n laptop en tablet ‘praten’ inmiddels weer met mijn telefoon, nadat ik DNS op deze apparaten op advies van een kennis handmatig op 8.8.8.8 heb ingesteld.

Bij de TV werkt dit niet. Geen heel groot drama maar wel heel irritant. De update heeft iets veranderd en ik zou niet weten hoe dat op te lossen. Ook m’n e-reader herkent de hotspot niet meer en daar valt weinig op in te stellen.

Zowel de m’n mobiele provider als Samsung verwijzen naar elkaar en weten het ook niet.
Iemand tips of ervaring hiermee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de instellingen van de telefoon zit een optie om de netwerk instellingen te resetten. Ik zou daarmee beginnen, en dan een nieuwe hotspot maken met een nieuwe naam voor de hotspot, dat er geen oude instellingen in de weg zitten.

Overigens, heb je gecontroleerd op Play Systeem updates, laatste is April 2025. Dit zit ook in de instellingen en is niet hetzelfde als de telefoon software updates die nu op mei 2025 moet staan.