| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |
Verwijderd
Op zich een leuk cameraatje, maar let even op de lens. De lens heeft een diameter van iets meer dan 1 milimeter (ff geschat vanaf de foto).
Dat betekent dat hij niet veel licht opvangt.
Het ligt er dus een beetje aan wat je wilt gaan doen, binnen waar het donker is zal hij er moeite mee hebben, maar buiten zal hij het best aardig doen.
Dat betekent dat hij niet veel licht opvangt.
Het ligt er dus een beetje aan wat je wilt gaan doen, binnen waar het donker is zal hij er moeite mee hebben, maar buiten zal hij het best aardig doen.
hoeveel is ie?
ik vind de specs toch wel behoorlijk low, zoomen kan je wel helemaal vergeten...(dan gaat ie naar 640x480 bij 2x zoom)
ik zou als ik jou was ff doorsparen en een canon ixus halen van 1200 piek ofzo
[edit]
een canon A20 is ook nie duur, en heeft ook mooie specs
(hfl 1059)
ik vind de specs toch wel behoorlijk low, zoomen kan je wel helemaal vergeten...(dan gaat ie naar 640x480 bij 2x zoom)
ik zou als ik jou was ff doorsparen en een canon ixus halen van 1200 piek ofzo
[edit]
een canon A20 is ook nie duur, en heeft ook mooie specs
De prijs was DM 299,-- dus ongeveer HFL. 330,-. Hij is vrij klein en mooi afgewerkt. Heeft iemand een foto gemaakt met deze camera welke hij even kan posten.
P.S. de A20 en de A10 zijn goedkopere Canon camera's, maar verschrikkelijk lelijk en groot kwa design!
P.S. de A20 en de A10 zijn goedkopere Canon camera's, maar verschrikkelijk lelijk en groot kwa design!
| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |
Verwijderd
Je kunt dus veel beter een Agfa CL20 kopen,.. die is 289 piek en van veeeeeel betere kwaliteit...
Ik heb zelf een Lésprit gehad van digital dream.... wat een bagger zooi is dat zeg...
R.
Ik heb zelf een Lésprit gehad van digital dream.... wat een bagger zooi is dat zeg...
R.
De CL20 heeft naar mijn weten MAAR 1MB non-removable geheugen en de resolutie van 1280x1024 wordt via software matige berekening in de camera geproduceerd. Dus dit is zekers geen optie!
oh kunnen ze nu ook al 1280x1024 
verwacht een foto die er ongeveer uitziet alsof ie met een webcam genomen is, maar dan groter
verwacht een foto die er ongeveer uitziet alsof ie met een webcam genomen is, maar dan groter
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Pagina: 1