Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermod
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 30-09 12:38
Mijn vraag
Ik zou graag (voor m'n vrouw) een website maken (dmv Wordpress/Woocommerce).
'lokaal' heb ik al wat zitten prullen om iets op te zetten, wat deftig is gelukt mbv Skillshare filmpjes.
Nu ben ik op zoek naar degelijke, maar liefst 'goedkope' hosting.
Ik zou 2 websites willen hosten: 1x webshop (verkoop van polymeerklei sieraden), 1x coaching.
Ik verwacht geen giga bezoekersaantallen dus; maar ik kan de impact van CPU's & Ram moeilijk inschatten wat er net nodig zou zijn.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Wordpress met plugins (oa Woocommerce)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
mijn.host
easyhost
combell
hostinger
cloud86

Zoveel keuze, telkens net een beetje anders; maar ik wil me niet blindstaren op de prijs voor het eerste jaar.
ik heb wel al 'geleerd' dat domeinnamen best elders worden gezet, zodat ze niet vasthangen aan elkaar en je flexibeler bent naar de toekomst.
Alvast bedankt voor de tips!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:58
Voor jouw doeleinde www.vimexx.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Zoveel keuze, telkens net een beetje anders; maar ik wil me niet blindstaren op de prijs voor het eerste jaar.
Heel goed elk jaar verhuizen is nogal een klusje om van de korting te profiteren.

Destijds zat ik bij Antagonist maar werd te duur. Toen rond gaan kijken en een aantal hosters gaan vergelijken. Hier een artikel over gemaakt, ook naar technische punten gekeken geen idee als die van toepassing zijn / wat je eisen lijstje is.

Ter info. Artikel is tijd terug geschreven mogelijk dat bedragen en aantallen niet meer kloppen ;).

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe