Ik heb vanochtend de onderstaande mail ontvangen en daar schrok ik wel even van. Lijkt volledig legitiem, en mijn namen komen volledig overeen met de namen in mijn paspoort en mijn bitvavo account.
Ik heb nergens op geklikt, maar wel in mijn app ingelogd, daar kan ik geen transactie terugvinden. Zou het kunnen dat mijn transactie nog niet zichtbaar is?
Of dit gewoon een goede phising poging? De link in de mail gaat naar :
Ik heb de afgelopen dagen uberhaupt niet ingelogd bij bitvavo en 2fa staat gewoon aan ook.
Ik heb nergens op geklikt, maar wel in mijn app ingelogd, daar kan ik geen transactie terugvinden. Zou het kunnen dat mijn transactie nog niet zichtbaar is?
Of dit gewoon een goede phising poging? De link in de mail gaat naar :
code:
Dat lijkt me legitiem, of mis ik iets? 1
| https://clicks.bitvavo.com/f/a/tOKChNvo5ZN3goKGrJiwUQ~~/AAAHahA~/yExRRzuHXbs1TmidUz65Da8Sa2tOLr3Hyy7bFFH7Hc-6e9C3D5LpI-1vSo0l2jVvpGmT_LpSJMGoMfKtSH12a4Y998o989zLXr_iUdrj-ku-uRW3ja4NhlQYYebzzLNUC5RFsEstXyH6bvFNO9Ixx-GpY5gELDn8pnft4bxHX0pHGG14-OBHXh9xo99IHxX4ZB9-rMmo87Cgqggl_oDziuYLHpW61zbd1HJyemu4sK_5Tfpdxs3skVCHDbHZ6OexhdqNrIr-Cxr1NM-BkjERhg~~ |
Ik heb de afgelopen dagen uberhaupt niet ingelogd bij bitvavo en 2fa staat gewoon aan ook.
/f/image/wSQs4WAXJWQFmSZlIv97EXsU.png?f=fotoalbum_large)
PSN: DutchTrickle PVoutput