Kan GPT faken als ik 4x (vrsch)vraag welke site te gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SanderHoehoe
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 05-06 01:42
Hoi, please denk ff niet aan grappen en grollen

ik zit in een moeilijke fase en zou het geld goed kunnen gebruiken, nu bezit ik weinig, maar wel een leaugue of legends account uit 2012 met zoals ik eerst niet geloofde maar na 26x op verschillende manieren toch echt waar is.....ik heb 61 legacy dingen en icons en zooi vanaf het eerste tot 5e seizoen, toen ik daar zeg maar ook money aan uitgaf, chatgpt zegt dat ik allerlei speiale zooi heb en dat het uiteraard fluktueert, maar dat de boel minstens 3300-4800 euri waar is..... en echt ik ben geen crimineel, maar gewoon een oude gamemongool die als hij met dit soort dingen bezig is ook even tweakers checkt, meestal vind ik mijn antwoord wel, maar nu weet ik niet wat ik moet geloven.

groetjes Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Ik denk dat chatgpt gelijk heeft en je ter waarde van 3k aan meuk hebt gekocht.
Nadeel is dat het vooral leuk is om te kopen, niemand die die skins nu nog koopt gezien je ze massaal gratis krijgt.

Maar je kan het proberen en je account verkopen, ik heb wel eens gehoord dat iemand er 80 ct voor kreeg, omdat die alle skins van toen had gekocht op die account.

Misschien niet het antwoord dat je wilt, maar wel de realiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderHoehoe
ja maar ik heb skins die je nooit meer kan kopen
maar 1x in 1 uur 12 jaar geleden zeg maar
dat soort spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderHoehoe
als extreemste voorbeeld, maar dat soort shit, ik speelde toen echt heel veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderHoehoe
en een blauwe border aan de onderkant met winterblessed, en vandal jax, longhorn allistar, en dat soort meuk als je het interresant vind te checken, zal nu ook stoppen met chatten, maar ik zit in hypermodus dus lama ff, ik kijk wel even of er nog een echte veteraan reageert die denkt dat ik moet oppassen, is er een scene voor echt special gameshit ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:49
99ruud99 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 23:46:
Ik denk dat chatgpt gelijk heeft en je ter waarde van 3k aan meuk hebt gekocht.
Nadeel is dat het vooral leuk is om te kopen, niemand die die skins nu nog koopt gezien je ze massaal gratis krijgt.

Maar je kan het proberen en je account verkopen, ik heb wel eens gehoord dat iemand er 80 ct voor kreeg, omdat die alle skins van toen had gekocht op die account.

Misschien niet het antwoord dat je wilt, maar wel de realiteit.
Zijn LoL accounts echt maar zo weinig waard tegenwoordig, ik heb die dingen met zeldzame skins wel zien gaan voor echt veel geld, denk aan duizenden euro's / dollars.

Ook voor andere games trouwens, als je een WoW account hebt uit het jaar kruik kan dat afhankelijk van de cosmetics die er opzitten ook echt veel geld waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:43

Umbrah

The Incredible MapMan

https://www.riotgames.com...?tab=t.0#kix.5i9bjd8yqqt0 nee, je mag je account niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderHoehoe
ja maar dat is het dus juist, dus laten we er een discussie van maken "stel dat"want dit is uiteraard een grapje maar.....t is echt serieus jongens, als ik ook hierbij genaaid ga worden zou ik dat zonde voor de makers van de ut engine vinden toen ik echt hooked werd en via ut assault, instagib, world of warcraft og en league als gamenerd ook dit als waarde kwijtraak, ik heb bijvoorbeeld ook veel speciale mounts van heroic raids in de begindagen van warcrat enzo, ook og, ook met de naam hoehoekoe, of nee, sombrero, als in mijn achternaam......

ik heb gewoon ff hulp nodig van een pro, maar weet niet war te zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Welkom bij Tweakers! Als je een nieuw topic opent of vraag stelt verwachten we dat je er moeite insteekt. In het geval een vraag: formuleer deze duidelijk. Van dit topic is geen chocola te maken. Daarom gaat ie dicht.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.