Toon posts:

Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst heb ik een racestuurtje gekocht, helemaal goud, draaiend onder Windows 98, super tof.
Nu ben ik overgestapt op Windows 2000, helemaal kut, het stuurtje doet het niet meer.
Ik naar de pagina van Microsoft, staat daar in koeie letters aangegeven dat het niet draaid onder Windows 2000.
Ik een e-mail gestuurd naar Microsoft, met daarin de vraag "waar blijft de update zodat hij onder Windows 2000 kan draaien".
Het enige antwoord wat ik heb gekregen is dat ik me moet registreren voordat ik antwoord krijgt, op dit e-mailtje heb ik bijna 3 weken moeten wachten, met andere woorden, aan Microsoft heb je helemaal niks.
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen, is er een programmeur geweest die leuk aan de slag is gegaan om een update te maken of is er een manier waarmee je het stuurtje aan de praat kan krijgen ????
Please help !!!

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 07:16
hey, idd best lullig, k heb datzelfde stuurtje, met etzelfde probleem, maar draai gewoon naast m'n win200 een 98 installatie voor spellen, daar loop tie perfect,
suc6 ermee, en laat et ff horen al sje een update hebt,
grtz onne

Verwijderd

Het zelfde hier....
Antwoord van Microsoft: update komt niet voor Windows 2000
Stuur werkt overigens wel maar alleen de FF niet.

Als iemand een proggie heeft dan hou ik me ook aanbevolen :)

Verwijderd

Hmm, ik heb um ook en draai w2k, werkt gewoon hoor...

Ik heb de software voor dat stuurtje gewoon geinstalleerd ondanks dat ie zegt dat dit mogelijk problemen geeft (wat ik overigens nog niet gemerkt heb) en gewoon draaien hoor...

Overigens werkt ie bij mij dus never nooit niet onder WinXP... talk about slechte OS-en speciaal bedoeld voor thuis gebruik en spelletjes... pfff laat me niet lachen...

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:27
what a joke :(

MS die geen drivers kan maken voor haar eigen produkten :r

Wat ben ik blij dat ik voor een ander FF stuur (thrustmaster) heb gekozen, die zowel onder win2k als winXP werkt (en vast ook wel onder win9x/Me, maar dat heb ik nog nooit gedraaid). Sorry, daar hebben jullie natuurlijk niks aan, maar ik moest het toch ff kwijt :)