Thermal pads plaatsen bij handheld PC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yelop
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 15:49
Heeft iemand een idee waar ik betrouwbaar bij een bedrijf dit kan laten uitvoeren bij mijn handheld? (omgeving noord holland- alkmaar)

YouTube: OneXFly F1 Pro Heat Sink Upgrade Tutorial

Heb het zelf vandaag geprobeerd en kom gelijk schroeven tegen die of los en dolgedraaid zijn of muurvast zitten PH 00, PH000 en PH 0 niks werkt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:08
Heb je al eens met de leverancier/fabrikant gemaild en gevraagd wie zij vertrouwen met reparaties voor dit apparaat?

Als er schroeven dolgedraaid zijn danwel los zitten dan klinkt het alsof er eerder iemand aan het apparaat heeft zitten rommelen. Dan gaat een betrouwbaar bedrijf toch ook wat kunst- en vliegwerk moeten uithalen om dat weer op te lossen, reken daar wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yelop
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 15:49
Archer_VC10 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:30:
Heb je al eens met de leverancier/fabrikant gemaild en gevraagd wie zij vertrouwen met reparaties voor dit apparaat?

Als er schroeven dolgedraaid zijn danwel los zitten dan klinkt het alsof er eerder iemand aan het apparaat heeft zitten rommelen. Dan gaat een betrouwbaar bedrijf toch ook wat kunst- en vliegwerk moeten uithalen om dat weer op te lossen, reken daar wel op.
Komt uit china. Naja die ene schroef die zowiezo dolgedraaid is, is dat van t begin al zo. zonder dat ik erveel aan gedaan had. lijkt me stug maja