Niet uitgenodidg voor VVE vergadering parkeer terrein.

Pagina: 1
Acties:
  • 4.257 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rexmedorum
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 22-09 15:02
Ik verwacht hier niet perse oplossingen maar wil vooral even mijn frustratie kwijt.

Ik woon sinds vorige zomer in een (koop)huis me een parkeerterrein met VVE. Ik heb in september via de mail contact met de VVE en een welkomstbrief gekregen. Toen ook nog wat vragen gemaild en omdat ik geen antwoord had gekregen in april weer gemaild of ze daar wellicht aan antwoord hadden. Wederom geen reactie.

Nu hoor ik van een buurman dat er in mei een VVE vergadering was waar wij niet zoor zijn uitgenodigd en zie dat de doorgestuurde uitnodiging gewoon van dat zelfde email address kwam. Ik heb meteen gemaild dat ik daar niet blij mee was, maar (je verwacht het niet) vooralsnog geen reactie gekregen.

Voor iemand het vraagt: ik heb nog eens goed gezocht ook in spam etc. maar nee echt geen uitnodiging gehad.

Behalve het email address heb ik via de buurman van 2 van de 3 bestuursleden inmiddels voornaam en huisnummer kunnen achterhalen. Andere contactgegevens heb ik niet.

Ik houd niet van confrontatie, zijn er betere opties dan boos aan de deur bellen bij een van de bestuursleden?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Niet boos aanbellen? Want dat de mails niet bij jou in de spam zijn gekomen, betekend hier dat het andersom niet is gebeurd. Dan zou je alsnog moeten zijn uitgenodigd, maar eerst eens contact krijgen zou ik zeggen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Lief aan bellen met een kaasplankje. "hey buurman, ik ben nu goed gesetteld en kom mezelf voorstellen"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Waarom gelijk met gestrekt been er in? Misschien zijn ze je gewoon vergeten toe te voegen aan de maillijst...

Wat dacht je van een vriendelijker berichtje sturen van 'hey ik hoor dat ik een vergadering gemist heb, dat vind ik best vervelend want ik wil graag mijn steentje bijdragen aan de VVE. Kunnen jullie mij toevoegen aan de maillijst zodat ik in het vervolg de uitnodigingen wel krijg? Thanks!'

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Hey buurman, kan je me even bijpraten over de besluiten die zijn genomen.
Mag ik misschien de notulen van de vergadering, zodat ik terug kan lezen?

Oh, en volgende keer regel ik wat lekkers voor bij de vergadering, wanneer moet ik gaan bakken, en waar verzamelen we?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rexmedorum
SmurfLink schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:34:
Waarom gelijk met gestrekt been er in? Misschien zijn ze je gewoon vergeten toe te voegen aan de maillijst...

Wat dacht je van een vriendelijker berichtje sturen van 'hey ik hoor dat ik een vergadering gemist heb, dat vind ik best vervelend want ik wil graag mijn steentje bijdragen aan de VVE. Kunnen jullie mij toevoegen aan de maillijst zodat ik in het vervolg de uitnodigingen wel krijg? Thanks!'
ja dat heb ik dus gedaan. Hoewel ik dat emotioneel eigenlijk wel wil snap ik ook wel dat met gesterkt been er in gaan niet direct slim is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rexmedorum
99ruud99 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:39:
Hey buurman, kan je me even bijpraten over de besluiten die zijn genomen.
Mag ik misschien de notulen van de vergadering, zodat ik terug kan lezen?

Oh, en volgende keer regel ik wat lekkers voor bij de vergadering, wanneer moet ik gaan bakken, en waar verzamelen we?
Niet echt buurman overigens zit een straat verder op (maar wel het zelfde parkeerterrein natuurlijk) maar dat terzijde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Maar boodschap blijft hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rexmedorum
Sissors schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:31:
Niet boos aanbellen? Want dat de mails niet bij jou in de spam zijn gekomen, betekend hier dat het andersom niet is gebeurd. Dan zou je alsnog moeten zijn uitgenodigd, maar eerst eens contact krijgen zou ik zeggen.
Je zou denken dat het feit dat ze wel op mijn mail van September hebben gereageerd zou moeten betekenen dat ze mijn mails krijgen.

Er is een kleine kans dat de volgende mail niet is aangekomen maar dat lijkt me niet heel aannemelijk omdat de vragen die ik gesteld had in de agenda zijn opgenomen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• bmwgozer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 07-06 00:19
Phoe je vult veel in voor andere. Zou ten eerste eens los laten dat je denkt te kunnen kijken in het hoofd van een ander.

Ook je laatste post. Ik snap wel dat je niet uitgenodigd wordt.

“Je zou denken”
“Zou moeten betekenen dat”
“Kleine kans dat”
“Lijkt me niet heel aannemelijk omdat”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Kan ook zijn dat hun e-mails zijn geweigerd vanwege incorrect SPF/DKIM en dergelijke, dan vind je ze ook niet terug in je spambox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peter-rm
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:09
vraag aan het bestuur van de vve de notulen van de vergaderingen, financiele overzichten etc
als lid van de vve heb je hier recht op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rexmedorum
bmwgozer schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:48:
Phoe je vult veel in voor andere. Zou ten eerste eens los laten dat je denkt te kunnen kijken in het hoofd van een ander.

“Je zou denken”
“Kleine kans dat”
Misschien vul ik te veel in, maar de VVE is natuurlijk wel gewoon verplicht iedereen uit te nodigen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:27

TTLCrazy

Listen to Frankie

rexmedorum schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:56:
[...]

Misschien vul ik te veel in, maar de VVE is natuurlijk wel gewoon verplicht iedereen uit te nodigen toch?
Tot dat je weet wat er is gebeurt zou ik niet te veel aannames maken. Er zijn 101 dingen te verzinnen die fout zouden kunnen gaan. Het is nou ook niet weer dat een VVE vergadering als eerste bij iedereen op de planning staat.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:26
Niet mailen, even langslopen en aanbellen. Zeggen dat je de mail niet hebt ontvangen. Dat je dat vervelend vindt omdat je ook je steentje bij wil dragen aan de VVE. Kun je samen met 1 van die bestuursleden kijken waar het mis is gegaan in de communicatie.

Ik denk niet dat ze je bewust niet hebben uitgenodigd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dieks77
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
rexmedorum schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:56:
[...]

Klinkt als niet geupdate vergadering mailinglist, ze hebben je wel persoonlijk weten te benaderen.
Waarom er dan niet geantwoord wordt... dat zal het bestuur mogen verklaren.

Wat die verplichting betreft, mogelijk hebben ze dat wel degelijk gedaan en zijn er technische redenen waarom je de uitnodiging niet hebt ontvangen.
Ze kunnen moeilijk elke uitnodiging aangetekend gaan versturen of in extreem laten betekenen door een deurwaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall_NL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-09 22:54
Ok, bijzonder vraag.
Je kunt toch gewoon aanbellen bij diegene, je voorstellen en aangeven dat je een mail had gestuurd waar niet op is gereageerd en ff komt checken of dat wel goed is gegaan. Open vraag lijkt me geen probleem.

Anders vragen aan een van je buren of je zijn stukken mag lenen/kopiëren en dan gewoon naar vergadering gaan en je gelijk daar voorstellen!

Opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rexmedorum
TooTall_NL schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:05:
Ok, bijzonder vraag.
Je kunt toch gewoon aanbellen bij diegene, je voorstellen en aangeven dat je een mail had gestuurd waar niet op is gereageerd en ff komt checken of dat wel goed is gegaan. Open vraag lijkt me geen probleem.

Anders vragen aan een van je buren of je zijn stukken mag lenen/kopiëren en dan gewoon naar vergadering gaan en je gelijk daar voorstellen!

Opgelost!
helaas is de vergadering dus net geweest anders had ik dat wel gedaan.
Ik vind het gewoon lastig onverwacht bij vreemden aan te bellen. Heb ik bij onze directe buren uiteindelijk wel gedaan maar makkelijk vind ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

rexmedorum schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:11:
[...]

Ik vind het gewoon lastig onverwacht bij vreemden aan te bellen. Heb ik bij onze directe buren uiteindelijk wel gedaan maar makkelijk vind ik dat niet.
Tja als je wat wil in je leven moet je gewoon die stap nemen :)
Elke keer als je dat doet, gaat het volgende keer makkelijker.

Dus gewoon op een vriendelijke manier daar aanbellen en het gesprek aangaan. Betrek het vooral op jezelf en niet op de andere persoon en dan komt het prima goed.
Er is waarschijnlijk ergens iets fout gegaan (dat komt zovaak voor), dus zeker op dit moment niet persoonlijk aantrekken.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 24-09 14:05
Imho heeft TS gewoon gelijk. Hij woont er bijna een jaar, is eigenaar, dus waarom geen uitnodiging ontvangen voor de VVE vergardering maar wel het welkomst pakket ontvangen hebben. Of de voorzitter of de andere bestuurders zitten te slapen.

Als eigenaar heb je een stem in de VVE. Je zou niet krom moeten gaan liggen om je stem te kunnen gebruiken.

Dat de VVE niet reageerd op meerdere mails is gewoon weg zorgwekkend, wat blijft er nog meer (onbehandeld) liggen?

Staat de VVE wel in de KVK ingeschreven?
Schway schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:31:
Lief aan bellen met een kaasplankje. "hey buurman, ik ben nu goed gesetteld en kom mezelf voorstellen"
Ik vind dit echt een eeuwige dooddoender. De ander maakt een fout en je moet maar met een presentje jezelf voorstellen.. Na een jaar... 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Duke of Savage op 04-06-2025 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiets
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:15

Fiets

A.K.A. Bambi

Betaal je ook mee aan de VVE? Of aan een VVE beheerpartij, dan kun je ook nog via hen de bestuursleden opvragen of contacteren.

Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Hou er rekening mee dat heel veel VvE's bestuurd worden door goedbedoelende mede-bewoners die er bijna nooit enige opleiding voor hebben gehad en het allemaal in hun vrije tijd doen.

Beetje begrip en rustig reageren (over en weer) doet veel en verlaagt hopelijk ook de drempel om gewoon in gesprek te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall_NL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-09 22:54
[...]

Inmiddels zou ik dan wel proberen achter de notulen aan te gaan, want die wil je dan wel ontvangen neem ik aan? Daar moet je toch nog even voor op pad lijkt me. Mooie oefening om toch contact te krijgen.

En als een VVE wat groter is kan ik mij voorstellen dat de voorzitter het niet altijd 100% kan toetsen of alles goed aankomt. Zeker als het alleen maar over een parkeerterrein gaat. In een complex is al snel meer contact. Dus ik zou er niet zo negatief ingaan.

Wij hebben 1 keer in een vve gezeten en die was vrij klein. Daar waren ook mensen die structureel niet kwamen reageerden of iets lieten horen. Dus mogelijk hebben ze het gewoon niet door gehad.

[ Voor 10% gewijzigd door TooTall_NL op 04-06-2025 13:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:30

P_Tingen

omdat het KAN

Het is goed dat je hier je frustraties deelt, dan raak je dat een beetje kwijt en kun je vervolgens je een beetje oppeppen om de confrontatie aan te gaan. Dat je dat eng vindt en geen zin in hebt: jammer de pammer. Grow some balls :+ want zonder voor jezelf op te komen kom je nergens in het leven. Zie het als een kans op persoonlijke groei.

Dat betekent niet dat je er met gestrekt been in hoeft te gaan. En kaasplankjes ook niet persé. Afgaande op je eerste bericht heeft er zeker iemand zitten slapen bij de VVE anders was dit wel goed gegaan. Daar mag je best iemand mee confronteren. Het feit dat het vrijwilligerswerk is waar in de regel niemand op zit te wachten betekent niet dat je je er met een Jantje-van-Leiden af kan maken. Vrijwillig is niet vrijblijvend.

Een realistisch scenario zou dit kunnen zijn: zoek op wie voorzitter is en waar die woont & bel aan:

- "Hoi ik ben Rexmedorum en ik woon daar" (wijst naar eigen huis). "Ik woon hier sinds vorig jaar en ben ook lid van de VVE, maar volgens mij krijg ik niet alle communicatie mee, want ik begreep dat er ook al een vergadering is geweest en die heb ik dus nu helaas gemist omdat ik geen uitnodiging heb gekregen. Dat vind ik jammer want ik had er wel bij willen zijn. Is het een optie dat we samen uitzoeken hoe dat kan?"

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic Lion
  • Laatst online: 10:21
@rexmedorum Even voor de zekerheid ook omdat de vraag al werd gesteld of er wel een KVK inschrijving is. Is het wel een echte VVE? Ik heb eerder namelijk ook een woning gehad met een gedeelde parkeerplaats en daar was puur een beheervereniging. Dus geen officiele VVE omdat het alleen om de parkeerplaats ging.

Bij een echte VVE horen namelijk behoorlijk wat extra rechten en plichten die op een parkeerplaats niet van toepassing zijn.

Daarnaast was het uiteraard wel zo netjes geweest als de bestuurders bij jou langs waren gekomen, dit deden wij namelijk wel bij nieuwe bewoners. Al was het maar om alle gegevens correct te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rexmedorum
Logic Lion schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:15:
@rexmedorum Even voor de zekerheid ook omdat de vraag al werd gesteld of er wel een KVK inschrijving is. Is het wel een echte VVE? Ik heb eerder namelijk ook een woning gehad met een gedeelde parkeerplaats en daar was puur een beheervereniging. Dus geen officiele VVE omdat het alleen om de parkeerplaats ging.

Bij een echte VVE horen namelijk behoorlijk wat extra rechten en plichten die op een parkeerplaats niet van toepassing zijn.

Daarnaast was het uiteraard wel zo netjes geweest als de bestuurders bij jou langs waren gekomen, dit deden wij namelijk wel bij nieuwe bewoners. Al was het maar om alle gegevens correct te hebben.
ze hebben een kvk nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelfp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:41
Dan hoeft het nog steeds geen formele VVE te zijn. Een beheervereniging is ook ingeschreven bij de KvK, maar is geen VVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:46
rexmedorum schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:25:
(...)

Behalve het email address heb ik via de buurman van 2 van de 3 bestuursleden inmiddels voornaam en huisnummer kunnen achterhalen. Andere contactgegevens heb ik niet.

(...)
Dus je hebt al 2 contactgegevens. Waarom ben je niet gelijk even langsgegaan nadat je de contactgegevens van de eerste had gekregen?
Gewoon "he buurman/vrouw, ik ben nieuw hier. Heb een mail gehad en beantwoord maar die is mogelijk ergens ongelezen of in de spam terecht gekomen, wil graag betrokken worden, etc, etc"

Echt zonde van je energie om frustratie op te bouwen, meerdere mails te sturen, contacten te verzamelen, hier een topic te maken, etc....

[ Voor 15% gewijzigd door KNed op 04-06-2025 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En heeft de VVE beheerder dan geen telefoonnummer die je kunt bellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rexmedorum
CH4OS schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:27:
En heeft de VVE beheerder dan geen telefoonnummer die je kunt bellen? :)
helaas niet weet ook niet 100% zeker dat adres wat ik heb correct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14:13
[...]

Dan print je je mail uit en doe je die in de brievenbus op dat adres met je telefoonnummer erbij. Dan kunnen ze je uitnodigen voor een bezoek.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

rexmedorum schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:36:
Dan kan je eea controleren bij het Handelsregister van de Kamer van Koophandel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Logic Lion
  • Laatst online: 10:21
[...]

Dan loop je naar je buurman en vraag je welke buren er in het bestuur zitten?

Slecht advies: en anders betaal je je bijdrage niet dan komen ze vanzelf bij je langs. Je hebt immers ook niet te horen gekregen dat je moet betalen.

[ Voor 22% gewijzigd door Logic Lion op 04-06-2025 14:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

[...]

Dat staat in het papierwerk wat je gekregen hebt toen je een flinke smak geld heb moeten betalen om ingeschreven te worden bij de VVE.

Dus pak het papierwerk uit je kast, en blader daar eens door.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:46
Zucht, wat een moeilijk gedoe allemaal. Je kan toch beginnen bij je directe buren om te vragen naar juiste contactgevens van VVE leden? er is vast wel iemand die het weet. En als je niet zeker weet dat de adresgegevens die je hebt niet goed zijn dan probeer je het gewoon. Dan begin je met "klopt het dat jij bestuurslid van de VVE bent"?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:36
Gewoon even aanbellen, tjonge jonge het wordt wel steeds erger zeg. Los van eventuele mentale problemen waar ik vanuit deze kant van het toetsenbord geen weet heb zou je toch gewoon even aan moeten kunnen bellen en hallo zeggen? Waar ben je bang voor, dat ze geen hallo terug zeggen ofzo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Randfiguur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-09 22:55
Best veronrustende maatschappijbrede ontwikkeling, dit. No offense OP, want merk ook aan mezelf dat ik mensenschuwer aan het worden ben en potentieel ongemakkelijk contact liever uit de weg ga, maar er zijn grenzen, zeker als ik absoluut iets gedaan wil krijgen.

Er zou bijna een forumbrede sticky post aan gewijd moeten worden om soortgelijke vragen vooraf te filteren, want ik zie ze tegenwoordig wel erg vaak voorbijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

bmwgozer schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:48:
<knipje>

“Je zou denken”
“Kleine kans dat”
Dus omdat iemands taalgebruik je niet aanstaat is dat reden die persoon niet uit te nodigen? :?
Dan faal je behoorlijk als bestuur.

Verder wel met @KNed : ff beetje uitzoekwerk en vervolgens het gesprek aangaan. Kan best zijn dat er ergens een mailinglist niet geupdatet is en het dus niet bewust gedaan is (ken iemand die een mailinglijst beheert, maar het feit dat je hem persoonlijk mailt wil niet zeggen dat hij je ook opneemt op die lijst: dat gebeurde in mijn geval pas nadat ik het expliciet vroeg ;) ).

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik vind het interessant dat jij destijds wel een welkomstmail hebt ontvangen, het mailverkeer jouw kant op lijkt dus gewoon te werken.
Maar wat als jouw mails niet goed aankomen? Zoveel genegeerde mailtjes, dat kan ik me haast niet voorstellen. Zouden die om de een of andere reden in de spambox oid belanden, want dan ga je daar natuurlijk al prak en weten ze bij de VvE van niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rexmedorum
Randfiguur schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:48:
Best veronrustende maatschappijbrede ontwikkeling, dit. No offense OP, want merk ook aan mezelf dat ik mensenschuwer aan het worden ben en potentieel ongemakkelijk contact liever uit de weg ga, maar er zijn grenzen, zeker als ik absoluut iets gedaan wil krijgen.

Er zou bijna een forumbrede sticky post aan gewijd moeten worden om soortgelijke vragen vooraf te filteren, want ik zie ze tegenwoordig wel erg vaak voorbijkomen.
Ik vind het ook extra lastig sinds corona em helemaal nu ik na lange afwezigheid weer in Nederland ben weet ik niet altijd wat wijsheid is.

Ik heb me wel bij directe buten voorgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rexmedorum
Lanfear89 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:10:
Ik vind het interessant dat jij destijds wel een welkomstmail hebt ontvangen, het mailverkeer jouw kant op lijkt dus gewoon te werken.
Maar wat als jouw mails niet goed aankomen? Zoveel genegeerde mailtjes, dat kan ik me haast niet voorstellen. Zouden die om de een of andere reden in de spambox oid belanden, want dan ga je daar natuurlijk al prak en weten ze bij de VvE van niks.
Zou natuurlijk kunnen al kreeg ik die welkomst mail als antwoord op mijn allereerste mail.
Maar je hebt gelijk moet er van uit gaan dat iets mis is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:39

-tom-562

Oliesjeik

Nu heb je vanavond iig wat te doen, langs de VVE leden om je voor te stellen :)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schway
  • Niet online
Altijd er vanuit gaan dat het komt door iets doms ipv door iets kwaadwilligs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schway
  • Niet online
Duke of Savage schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:16:
Imho heeft TS gewoon gelijk. Hij woont er bijna een jaar, is eigenaar, dus waarom geen uitnodiging ontvangen voor de VVE vergardering maar wel het welkomst pakket ontvangen hebben. Of de voorzitter of de andere bestuurders zitten te slapen.

Als eigenaar heb je een stem in de VVE. Je zou niet krom moeten gaan liggen om je stem te kunnen gebruiken.

Dat de VVE niet reageerd op meerdere mails is gewoon weg zorgwekkend, wat blijft er nog meer (onbehandeld) liggen?

Staat de VVE wel in de KVK ingeschreven?

[...]

Ik vind dit echt een eeuwige dooddoender. De ander maakt een fout en je moet maar met een presentje jezelf voorstellen.. Na een jaar... 8)7
De ander komt hier niet op de lijn, die kunnen we geen advies geven.
Daarnaast werkt escalatie nooit. NIets veranderen veranderd niets, dus moeten we iets anders doen.
Iemand moet de betere man zijn, dus daarom dit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rexmedorum
Schway schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:44:
[...]

De ander komt hier niet op de lijn, die kunnen we geen advies geven.
Daarnaast werkt escalatie nooit. NIets veranderen veranderd niets, dus moeten we iets anders doen.
Iemand moet de betere man zijn, dus daarom dit.
Ik weet dat escalatie niet zal werken daar jaag je gelijk iedereen mee tegen je in het harnas, dus vandaar dat ik hier even de frustratie van me afgeschreven heb dank allen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:20
Ik hoop oprecht voor je dat je niet ooit eens echte grote mensenproblemen krijgt, als je je al druk maat over het missen van een vve bijeenkomst. Of er verder niets aan de hand is in Nederland....

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rexmedorum
ozzynator schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 21:08:
Ik hoop oprecht voor je dat je niet ooit eens echte grote mensenproblemen krijgt, als je je al druk maat over het missen van een vve bijeenkomst. Of er verder niets aan de hand is in Nederland....
Wat een dooddoener omdat ee grotere problem zijn mag je je niet meer deukmaken om je eigen kleine dingetjes.

Ik ben aan de deur geweest bij de voorzitter bijgepraat wat ik had aangekaart was in de vergadering besproken dus ja toch niet raar dat ik daar bij had willen zijn?
Overigens klonk het verhaal verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:48

Snow_King

Konijn is stoer!

Welkom in de wereld van volwassen mensen. Daar gaat niet altijd alles perfect. Hier kunnen 1000 dingen aan ten grondslag liggen.

Escaleren, zoals je zelf aangeeft, heeft geen enkel nut. Bel aan bij de VVE bestuurder(s) en praat gewoon met die mensen. Het zijn gewoon mensen, ze bijten niet.

Praat even wat, drink een bakje koffie (of glaasje water) en wens elkaar verder een fijne dag. Probleem opgelost.

Dergelijke dingen vooral niet per e-mail of WhatsApp gaan doen, maar gewoon persoonlijk.

Als we met zijn allen gewoon wat meer met elkaar zouden praten, dat zou de wereld zo veel makkelijker maken.

Leef en laat leven, Vergeef elkaars "fouten" en ga er vanuit dat een ander in de basis de beste intenties heeft. Dan wordt het leven zo veel makkelijker.

Als je het lastig vind om persoonlijk contact te leggen met mensen, dan ben ik even hard: Dat is jouw uitdaging, niet die van de maatschappij. Daar zal je echt zelf aan moeten werken, niet de mensen om jou heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Mooi :) Omdat we hier geen Lieve Mona dagboek zijn, je alleen even van je af wilde schrijven en de voorzitter hebt bijgepraat sluit ik het topic ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.