Mijn Sony HT-CT381 soundbar uit de DEMO-modus halen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanlaerhoven
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-06 21:37
HELP!!!!

Ik heb sinds een tijdje een Sony sounbar (HT-CT381) en die heb ik per ongeluk in de DEMO-modus gezet. (was wat aan het proberen) 8)7

Nu lukt het me niet meer om hem uit deze Demo-modus te halen. Wat ik ook probeer...

On/Off knop tegelijk met Vol+
On/Off knop tegelijk met Vol-
Input gelijk met Vol-
--> gedurende 5 seconden, 10 seconden, 20 seconden.....

Het lukt me niet. Online vind ik weinig tot geen info hierover, dus ik hoop op dit forum iemand te treffen die daar iets over weet of kan zeggen.

Bedankt!
Johan

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je bent er bijna, je hebt naast de INPUT een andere knop nodig. :+
Een snelle Google leert INPUT en power knop gedurende 5 seconden in gedrukt houden.
Aldus Gemini's antwoord na zoeken bij google naar 'Disable demo mode on Sony HT-CT381'

[ Voor 51% gewijzigd door CH4OS op 04-06-2025 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanlaerhoven
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-06 21:37
CH4OS schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:24:
Je bent er bijna, je hebt naast de INPUT een andere knop nodig. :+
Een snelle Google leert INPUT en power knop gedurende 5 seconden in gedrukt houden.
Aldus Gemini's antwoord na zoeken bij google naar 'Disable demo mode on Sony HT-CT381'
Helaas lukt dit ook niet. Had ik ook al eerder geprobeerd volgens mij. Het gekke is dat er ook via AI meerdere antwoorden naar voren komen.

Ik kan alleen maar tot de conclusie komen dat er iets anders aan de hand is of dat iets defect is. Bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KernelPanic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:07
En wat als je hem een volledige reset geeft?

HT-CT380 / HT-CT381 / HT-CT780
Selecteer een ander model

Druk op on/standby (Aan/stand-by) om de Soundbar in te schakelen.
Druk op MENU.
Selecteer SYSTEM (Systeem) door op de knop ↑ (omhoog) of ↓ (omlaag) te drukken en druk vervolgens op Enter.
Selecteer SYS. RST door op de knop ↑ (omhoog) of ↓ (omlaag) te drukken en druk vervolgens op Enter.
Wanneer START wordt weergegeven op het scherm van de speaker bar, drukt u op Enter. RESET (Resetten) verschijnt op het scherm en de instellingen keren terug naar hun oorspronkelijke status.
Als RESET (Resetten) verdwijnt, koppelt u het netsnoer (netsnoer) los.
Sluit het netsnoer aan en druk vervolgens op on/standby (Aan/stand-by) om de Soundbar in te schakelen.