12.81 driver, twinview weg

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
ja, onderwerp zegt het al, wie o wie kan me helpen??
Verder werkt alles goed, snelheid is ook beter geworden maar nu kan ik maar 1 monitor gebruiken en mijn tv-out niet.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

by my staat ie er gewoon nog steeds hoor

• Spice

Spice

Topicstarter
Fijn voor jou tijn maar daar heb ik dus nix aan. :(

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

lijkt me vrij logsich, gewoon de oude drivers gebruiken. Is bekend probleem. Je kan ook nog nieuwere gaan proberen voor die paar extra fps, mij boeien ze niets, maar ja wie ben ik ;)

• Spice

Spice

Topicstarter
logica zie ik er niet van in, kan natuurlijk ook aan mij liggen, oude installeren ligt voor de hand maar mijn vraag is of het WEL kan met deze drivers want klaarblijkelijk draaien ze bij anderen wel gewoon met twinview :)

• Spice

Spice

Topicstarter
typo
kijk bij [topic=230179/1/25]

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ej kerel spice!

Crossposten mag niet, je andere topic heb ik maar gesloten: [topic=230179/1/25] ;(.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
En deze kan nu ook dicht... ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.