Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een upgrade van mijn CPU. De AMD Ryzen 3600 heeft me heel veel jaar plezier gegeven, maar ik begin het gevoel te krijgen dat deze nu een beetje de bottleneck aan het worden is mijn systeem. Daarom ben ik op zoek naar een betere CPU. Echter, gezien ik een AM4 systeem heb, is het de vraag of het nuttig is om naar AM5 te upgraden, of toch nog een generatie AM4 mee te nemen.
Wat is je budget?
Tussen de €300 en €600. Uiteraard hoort bij een upgrade naar AM5 ook een nieuw moederbord en geheugen, en in dat geval kan ik wel iets extra budget vrijmaken. Maar liefst zit ik toch in de buurt van deze range.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem wordt voornamelijk gebruikt om mee te gamen, maar af en toe ook wat development en heel beperkte mate ook videobewerking.
Hieronder de relevantie specs van het huidige systeem.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een upgrade van mijn CPU. De AMD Ryzen 3600 heeft me heel veel jaar plezier gegeven, maar ik begin het gevoel te krijgen dat deze nu een beetje de bottleneck aan het worden is mijn systeem. Daarom ben ik op zoek naar een betere CPU. Echter, gezien ik een AM4 systeem heb, is het de vraag of het nuttig is om naar AM5 te upgraden, of toch nog een generatie AM4 mee te nemen.
Wat is je budget?
Tussen de €300 en €600. Uiteraard hoort bij een upgrade naar AM5 ook een nieuw moederbord en geheugen, en in dat geval kan ik wel iets extra budget vrijmaken. Maar liefst zit ik toch in de buurt van deze range.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem wordt voornamelijk gebruikt om mee te gamen, maar af en toe ook wat development en heel beperkte mate ook videobewerking.
Hieronder de relevantie specs van het huidige systeem.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 66,- | € 66,- |
1 | Moederborden | MSI MPG X570 Gaming Plus | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | XFX Speedster MERC 319 Radeon RX 7800 XT BLACK Edition | € 622,31 | € 622,31 |
1 | Interne harde schijven | Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define S | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3200C16 | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Corsair RM750 (2021) Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | SSD's | Crucial MX100 512GB | € 0,- | € 0,- |
1 | SSD's | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 94,95 | € 94,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.372,48 |