Ik wil draadloze ANC oordopjes kopen, maar niet te duur (< 100 euro). Ik heb een paar bekeken in de pricewatch en bij een aantal zie ik bij reviews negatieve punten staan over de app die er blijkbaar nodig is voor de oordopjes.
Ik ben totaal niet thuis hierin. Is een app altijd nodig voor zulke oordopjes? Zijn er ook die "gewoon" gebruikt kunnen worden zonder ooit een app te hoeven installeren? Ik heb daar echt nul behoefte aan (bediening doe ik sowieso op de computer of telefoon zelf).
Er werd mij gevraagd om tenminste op de onderstaande (in de template staat een mooie typefout met "onderstaanden"
) vragen antwoord te geven.
Ik zoek een?
Draadloze ANC oordopjes.
Wat is je budget?
Onder de 100 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral muziek te luisteren op kantoor, met een Macbook. Misschien heel af en toe in het OV met m'n iPhone, maar ik ga bijna nooit met het OV.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben nog aan het oriënteren, vooral via review: In-ears onder 100 euro - Dertien dopjes in een dozijn? en Best Buy Guide: Beste draadloze oortjes
Welke vragen heb je hier nog over?
Naja, over apps dus.
Ik ben totaal niet thuis hierin. Is een app altijd nodig voor zulke oordopjes? Zijn er ook die "gewoon" gebruikt kunnen worden zonder ooit een app te hoeven installeren? Ik heb daar echt nul behoefte aan (bediening doe ik sowieso op de computer of telefoon zelf).
Er werd mij gevraagd om tenminste op de onderstaande (in de template staat een mooie typefout met "onderstaanden"
Ik zoek een?
Draadloze ANC oordopjes.
Wat is je budget?
Onder de 100 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral muziek te luisteren op kantoor, met een Macbook. Misschien heel af en toe in het OV met m'n iPhone, maar ik ga bijna nooit met het OV.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben nog aan het oriënteren, vooral via review: In-ears onder 100 euro - Dertien dopjes in een dozijn? en Best Buy Guide: Beste draadloze oortjes
Welke vragen heb je hier nog over?
Naja, over apps dus.