Hi allemaal,
Ik ben nieuw op Tweakers, dus excuus als dit topic hier niet thuis hoort. Ik heb sinds deze week een nieuwe PC waardoor ik mijn oude wil verkopen. Mijn oude gaming PC heb ik aangeschaft in juni 2022. Nu heb ik een bedrijf gevraagd een bod te doen, en zij bieden mij €350,-. Dat lijkt mij een vrij laag bedrag voor mijn PC, maar ik heb ook niet zo veel verstand van apparatuur en de levensduur hiervan.
Hieronder de samenstelling van mijn PC. Zouden jullie akkoord gaan met €350,-, of toch verkopen voor een betere prijs? En zo ja, waar kan ik mijn PC het best verkopen? Ik merk dat er maar heel weinig bedrijven zijn die (gaming) PC's overnemen. Alvast bedankt!
Moederbord
Gigabyte B550 AORUS ELITE - ATX - Socket AM4 - AMD B550
Processor
AMD Ryzen 7 5800X / 3.8 GHz processor - 8-core
Processorkoeler
Cooler Master Hyper 212 Black Edition
Geheugen
Corsair Vengeance LPX geheugen - 16 GB : 2 x 8 GB - CL18 - DDR4 - 3600 MHz
2 SSD's
2 x Kingston NV1 - Solid state drive - 1 TB - intern - M.2 2280 - PCI Express 3.0 x4 (NVMe)
Videokaart
ASUS DUAL-RX6600XT-O8G - OC Edition - Radeon RX 6600 XT - 8 GB GDDR6
Voeding
Corsair TX-M Series TX550M - 550 Watt 80 PLUS Gold Semi Modular ATX PSU
Behuizing
Fractal Design Meshify C – TG - ATX - Zijpaneel Tempered Glass
Software besturingssysteem
Windows 11 Home
Ik ben nieuw op Tweakers, dus excuus als dit topic hier niet thuis hoort. Ik heb sinds deze week een nieuwe PC waardoor ik mijn oude wil verkopen. Mijn oude gaming PC heb ik aangeschaft in juni 2022. Nu heb ik een bedrijf gevraagd een bod te doen, en zij bieden mij €350,-. Dat lijkt mij een vrij laag bedrag voor mijn PC, maar ik heb ook niet zo veel verstand van apparatuur en de levensduur hiervan.
Hieronder de samenstelling van mijn PC. Zouden jullie akkoord gaan met €350,-, of toch verkopen voor een betere prijs? En zo ja, waar kan ik mijn PC het best verkopen? Ik merk dat er maar heel weinig bedrijven zijn die (gaming) PC's overnemen. Alvast bedankt!
Moederbord
Gigabyte B550 AORUS ELITE - ATX - Socket AM4 - AMD B550
Processor
AMD Ryzen 7 5800X / 3.8 GHz processor - 8-core
Processorkoeler
Cooler Master Hyper 212 Black Edition
Geheugen
Corsair Vengeance LPX geheugen - 16 GB : 2 x 8 GB - CL18 - DDR4 - 3600 MHz
2 SSD's
2 x Kingston NV1 - Solid state drive - 1 TB - intern - M.2 2280 - PCI Express 3.0 x4 (NVMe)
Videokaart
ASUS DUAL-RX6600XT-O8G - OC Edition - Radeon RX 6600 XT - 8 GB GDDR6
Voeding
Corsair TX-M Series TX550M - 550 Watt 80 PLUS Gold Semi Modular ATX PSU
Behuizing
Fractal Design Meshify C – TG - ATX - Zijpaneel Tempered Glass
Software besturingssysteem
Windows 11 Home