Toon posts:

Athlon vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Athlon 1200 @ 1300 1,8 V

ik weet dat standaard het voltage 1.75 V is , weet iemand of het in deze situatie ook kan met 1.75V , dat scheelt me namelijk weer warmte...

Mocht je ook zo'n soort config hebben , en je draait op 1.75V wil je het dan effe zeggen , want dan probeer ik het ook effe ....

en voor de mensen die zeggen ... tsja probeer het dan gewoon ... ik zit nu op me werk , en ik las een gerelateerd topic ... dus kan het niet 1 2 3 veranderen nu :)

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 19:54
Euh... je merkt het vanzelf toch wel of het wel of niet trekt lijkt me ??

Maar om even terug te komen op je vraag:
Volgens mij trekt ie 100 Mhz extra wel zonder voltage-mod.
M'n p3-700@1,65V doet het ook gewoon op 833 op hetzelfde voltage.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik had al zoiets gedacht ... hij draait gewoon zo lekker op 1.8V en heb er eigenlijk nooit naar gekeken wat het standaard voltage was (1.75 duhhs ) heb namelijk ook wel een lekkere cooler er op zitten + 4 Sunons = 47C Idle op 1.8 V

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 19:54
Dus dan zou je em in principe nog hoger kunnen overclocken :) >:) :9~

Verwijderd

Topicstarter
ja precies , maar me pc voelt al snel genoeg aan eigenlijk . maar altijd leuk om effe verder te tweaken , morgen komt btw mijn raid 0 config binnen , helpt ook weer mee aan de snelheid.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 11:13
Een pc die snel genoeg aanvoelt? dat is nieuw voor mij :o
Maar je kan toch even testen of het wil? Zet je voltage omlaag en laat 3Dmark een paar uurtjes draaien en klaar lijkt me?

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

mijn 1,2 GHz @ 1,3Ghz draait op 1.70 Volt. 1,2Ghz kan hier nog op 1,60 Volt.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:08

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 17 september 2001 11:21 schreef Sanders het volgende:
en voor de mensen die zeggen ... tsja probeer het dan gewoon ... ik zit nu op me werk , en ik las een gerelateerd topic ... dus kan het niet 1 2 3 veranderen nu :)
Sorry, maar dan vind ik je topic toch een beetje doelloos ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.