Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazenKruistocht
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 21:26
Wij hebben een huis verkocht waar we ook een cashbedrag in euro en Dollars hebben geaccepteerd en reeds hebben ontvangen.

De fysieke euro's hebben wij al netjes Giraal staan.

Nu rest mij de vraag of iemand een goed idee heeft om zo slim, efficient en transparant mogelijk mijn overige $70.000 dollars om te zetten naar euro's en er zo min mogelijk verlies op te lijden.

zijn er eerlijke veilige partijen endie er bovengemiddeld geinteresseerd in zijn?

ik wil mijn kosten namelijk zo laag mogelijk houden om dit te converteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Travelex? (was ooit GWK)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:56
Is dit een situatie in Nederland? En zo ja, is bij de notaris ook vastgelegd dat een gedeelte contant in us dollars wordt betaald? Als dat zo is en de notaris ook heeft gekeken naar wwft risico’s, zou ik gewoon naar de bank gaan om het daar te wisselen. Als de contante betaling buiten de notaris om is gegaan, kan je best wel wat lastige vragen van bedrijven (banken, geldwisselkantoor etc) krijgen. Het is namelijk een bedrag dat bijvoorbeeld ruim boven de grens van een mot melding (melding ongebruikelijke transactie) zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
gwk? maar volgens mij is dat max 50k per keer.
En dan zou je 49265,94 contant hebben. en dat dan bij de bank inleveren.

Maar stuur ze een mailtje, misschien kunnen ze het ook wel direct op de rekening duwen
nope dat lijken ze niet te doen

[ Voor 17% gewijzigd door jack zomer op 03-06-2025 16:38 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:01

ZieMaar!

Moderator General Chat
Modbreak:We verwachten echt meer inzet bij nieuwe topics. Wat heb je zelf al gevonden? Waarom voldoet dat wel of niet?

Dit topic is gesloten.