jabra evolve headset

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiluxfauras
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 03-06 09:31
hey hey,

ik gebruik een jabra evolve headset om via de pc te kunnen telefoneren en dit lukt prima. Nu had ik ook graag tegelijkertijd inkomende oproepen van op mijn gsm kunnen behandelen maar als er een gsm oproep binnenkomt terwijl ik over de pc aan te bellen ben dan ben ik die oproep kwijt .... De twee apparaten zijn via bluetooth met de headset verbonden. Nu zou er een instelling moeten kunnen komen dat als één van de twee bezet is dat de andere hier dan bezettoon krijgt of zo iets ...

K hoop dat het wat duidelijk is ?

alvast dank voor eventuele tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:58

Emiel1984

Made in NL

Support al gebeld ?

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiluxfauras
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 03-06 09:31
ja maar daar geraak ik niet echt mee verder .... t blijft wat stil ad andere kant ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwibox
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 26-06 08:15
Misschien dan even support bellen zonder de headset te gebruiken als het stil blijft aan de andere kant ;)

Nu zegt mijn glazenbol dat jabra wel een app voor windows heeft waar je het e.e.a in kunt stellen, misschien moet je dat maar eens proberen.

Anders denk dat je beter even zelf kan googelen. Zonder typenummers enzo komen we niet verder en hier op tweakers.net is hulp vragen ook eerst zelf wat moeite doen. We proberen het forum namelijk wel wat op niveau te houden; tis geen louter helpdesk. Wat je zelf wel of niet hebt geprobeerd, daar beschrijf je verder weinig over, dus ik ga er vanuit dat je ook wat weinig nog hebt uitgezocht.

[ Voor 11% gewijzigd door kwibox op 03-06-2025 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:19
Je kan niet zomaar een bezettoon leveren, want je telefoon is niet bezet op dat moment. Alleen je headset is dat.

Afijn, ik zou eens goed in de documentatie nalezen hoe deze headset met meerdere bronnen omgaat. De ene bron kan niet zomaar overnemen van de andere volgens mij, maar of je dat bij een Jabra in kan stellen is de grote vraag, dus zie post hierboven voor een hint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik weet niet welke Jabra je hebt, maar een hoop van die ondersteunen de software Jabra Direct. Daar kun je bijvoorbeeld instellen "Prioritize computer audio" of "Prioritize Bluetooth device with call".
De optie "Auto reject call" kan het andere gesprek automatisch wegdrukken als je al in gesprek bent. Misschien is er net een optie die handig is voor je.
Pagina: 1