:strip_exif()/f/image/jw7s9ZdSDqGjnMc1PjtJjcmg.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/D4HK4ve5Kwf1QGNi6paLTuTX.png?f=user_large)
Hoi,
Waarschijnlijk gaat het een gemakkelijke oplossing zijn, maar ik geraak er niet uit.
Ik heb ook al verticaal zoeken geprobeerd, maar om de één of andere reden snap ik nooit die functie.
Ik heb een excel bestand met 2 tabbladen. Een tabblad met met verwerkte en niet verwerkte facturen en een tweede tabblad met facturen met een opmerking . Ik haal beide gegevens op van verschillende excel bestanden. Deze laad ik dan op via gegevens.
Ik zou bij het eerste tabblad (verwerkte en niet-verwerkte facturen) de opmerkingen van het tweede tabblad willen toevoegen.
Dus bv. in het eerste tabblad staat factuur nr. 3 van leverancier B. Nu zou ik graag op dit tabblad de opmerking bijvoegen die in het tweede tabblad staat, dus in dit geval "ok". Dit is maar een kort voorbeeld, maar ik heb dus twee tabbladen met enorm veel gegevens. Die handmatig vergelijken is een kostbare job. Ik zou in één opzicht willen zien wat de status is van de betreffende factuur. Het gebeurt nu ook wel dat er bv. op het eerste tabblad wel factuurnummers vermeldt staan waar er nog geen opmerking voor gegeven is. Dat mag dat een foutmelding geven of een andere melding of blanco. Maakt mij niet zoveel uit.
Bedankt alvast