Gearhead Garage

Pagina: 1
Acties:

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:09
Weet iemand hier waar ik gearhead garage kan kopen. Ik heb het een keer bij een vriendje van me nog een keer gezien. Het is geen freeware maar een spel wat nog niet zo oud is.
Thankzzz

Verwijderd

Ik heb daar ok aleens een topic over geopend, bijna niemand die et spel kende. Hij is ook nooit in europ uitgekomen dus heb ik em uit amerika laten "importeren" O-)

• DoDo
Hoe hebbie dat gedaan en waar? En het is wel legaal he anders heb ik der niks aan.>:)

Verwijderd

Ik heb hem ergens op een cd-tje staan gekregen voor mijn verjaardag.. Hij is misschien wel geript maarja

Wel een leuk spelletje

• DoDo
Ja maar ik moet hem echt legaal hebben want anders kan ik de updates niet doen duz weet iemand waar ik hem kan krijgen?

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:13
Bij de geripte versie kan je ook gewoon updates overheen gooien hoor

/me Gamer spreekt uit ervaring >:)

• DoDo
Weet niemand waar ik het spel legaal kan krijgen?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:12
Op maandag 17 september 2001 11:22 schreef Fallen_angel het volgende:
Ik heb daar ok aleens een topic over geopend, bijna niemand die et spel kende. Hij is ook nooit in europ uitgekomen dus heb ik em uit amerika laten "importeren" O-)
??

Dat spel lag gewoon met grote aantallen hier in de gameshop

bel Discovery Enschede is, paar maand terug zag ik dat spel daar nog liggen, misschien hebben ze het nog die hebben wel meer oude zooi. www.discovery-mm.nl voor tel

Flickr | Lego collectie

• DoDo
Thankzzzzzzzz

• DoDo
Ze hebben het spel daar niet meer :( maar weet iemand waar ik hem dan kan halen want ik heb geen zin om hem online te kopen
Pagina: 1