Toon posts:

1,4 veel warmer dan 1,2?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wordt een TB 1,4GHz veel warmer dan een TB 1,2GHz of scheelt dit per processor? Ik had namelijk eerst een TB 1,2 en die werdt al 62graden stressed op 1,625Volt. :(

Of toch maar eerst een nieuwe fan op mijn Swiftech mc-370. Daar zit nu een 20cfm coolermastertje op. Dus ook gelijk de vraag wat is een stille fan met veel CFM? (6x6cm)

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-01 22:08

JnX

TB 1400 wordt hiero zo'n 48 graden normaal en stressed 53, met een gewone coolermaster en drie 80x80 mm fans voor de airflow.

Had je bij je vorige systeem wel goede airflow trouwes, want 62 graden is wel veel.

Verwijderd

kan ook aan de mobo liggen :)

Verwijderd

Topicstarter
Airflow was niet geweldig nee. Maar toch die temp met een cooler van 110 gulden. Ik moet er gewoon een goeie cooler op zetten denk ik.

Die Duron die ik nu heb wordt al 52 graden op 630mHz

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-01 22:08

JnX

Airflow is wel heel belangrijk hoor, als jij een goede cooler hebt maar geen airflow blijft de warme lucht alsnog in je case hangen. Case temp stijgt, en dan kan je niet verw8en dat je CPU temp laag blijft.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 september 2001 11:17 schreef therealslimarne het volgende:
Airflow is wel heel belangrijk hoor, als jij een goede cooler hebt maar geen airflow blijft de warme lucht alsnog in je case hangen. Case temp stijgt, en dan kan je niet verw8en dat je CPU temp laag blijft.
Casetemp lag gisteren op 32 graden. Met alleen de voeding en een slotplaat cooler als outtake. Mijn CPU cooler hang ook geheel vrij dus kan zijn warmte goed kwijt.

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 07:30
De MSI K7T's staan bekend om hun hogere temp-weergave. Je kun er rustig 10 tot 20 graden aftrekken :)
Voel eens aan de heatsink. Die zou dan ook haast niet aan te raken moeten zijn (bij een goed core-sink contact).

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

Verwijderd

Topicstarter
Dat wordt denk ik toch maar een andere fan dan. Maar welke zijn een beetje stil?? Als het kan 25mm hoog ivm. bevestiging.
Pagina: 1