Mijn oude macbook is na jaren trouwe dienst (13 jaar) overleden en omdat ik niet veel meer reis was ik van plan om een mac mini m4 pro te kopen met drie schermen. In het verleden met drie schermen gewerkt en dat beviel me erg goed.
Nu kan ik wel wat advies gebruiken wat betreft aanschaf mac mini en welke type schermen.
De drie schermen komen aan de muur te hangen met vesa montage en ik zoek schermen van rond de 27 inch.
Ik run een blog waar ik artikelen schrijf, doe soms aan video editing en programmeer aan mijn website.
De schermen moeten een beetje bij elkaar passen kwa kleur en rand.
Mijn budget ligt tussen de 500 en 1000 voor de schermen.
Heeft iemand advies voor wat type schermen ik zou moeten gaan, waar moet ik op letten of heeft iemand een soort gelijke setup?
bvd
Nu kan ik wel wat advies gebruiken wat betreft aanschaf mac mini en welke type schermen.
De drie schermen komen aan de muur te hangen met vesa montage en ik zoek schermen van rond de 27 inch.
Ik run een blog waar ik artikelen schrijf, doe soms aan video editing en programmeer aan mijn website.
De schermen moeten een beetje bij elkaar passen kwa kleur en rand.
Mijn budget ligt tussen de 500 en 1000 voor de schermen.
Heeft iemand advies voor wat type schermen ik zou moeten gaan, waar moet ik op letten of heeft iemand een soort gelijke setup?
bvd
[ Voor 0% gewijzigd door Aksharah op 06-06-2025 12:35 . Reden: added: m4 pro ]
If you want something in life, reach out and grap it.