Dag Tweakers,
Momenteel heb ik een Game PC uit 2019.
Deze wil ik graag een upgrade geven om hem weer een paar jaar mee te laten gaan.
Graag zou ik de games van tegenwoordig weer soepel kunnen draaien op middelmatige / hoge graphics.
Ik speel graag shooters zoals Dayz, Arma, Grayzone Warfare etc.
Om de huidige PC een upgrade te geven heb ik een bedrag van +/- €1000,- gereserveerd.
De huidige PC heeft de volgende componenten:
Behuizing: Corsair Crystal 460X RGB
Harde schijf: SSD 480GB Crucial BX500
2e Harde schijf: HDD 2000GB SATAIII
Geluidskaart: Asus Strix Soar
Voeding: 850 Watt Corsair
Geheugen: GeIL ValueRAM 16GB DDR4-2133
Moederbord: MSI X299 Gaming Pro Carbon
Koeling: Waterkoeling Cooler Master ML240L RGB
Processor: Intel Core i7-7800X 3,5GHz
Grafische kaart: NVIDIA RTX 2070 8GB
Nu heb ik wel wat verstand van computers maar niet dusdanig dat ik deze keuze zelf goed kan maken.
Waar liggen de grootste winsten te behalen en welke componenten werken wel of niet goed samen?
Mijn vraag is dus: Welke onderdelen kan ik het beste vervangen met het huidige budget (+/- €1000,-) om de PC weer een aantal jaar mee te laten gaan en games weer soepel te kunnen spelen?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Momenteel heb ik een Game PC uit 2019.
Deze wil ik graag een upgrade geven om hem weer een paar jaar mee te laten gaan.
Graag zou ik de games van tegenwoordig weer soepel kunnen draaien op middelmatige / hoge graphics.
Ik speel graag shooters zoals Dayz, Arma, Grayzone Warfare etc.
Om de huidige PC een upgrade te geven heb ik een bedrag van +/- €1000,- gereserveerd.
De huidige PC heeft de volgende componenten:
Behuizing: Corsair Crystal 460X RGB
Harde schijf: SSD 480GB Crucial BX500
2e Harde schijf: HDD 2000GB SATAIII
Geluidskaart: Asus Strix Soar
Voeding: 850 Watt Corsair
Geheugen: GeIL ValueRAM 16GB DDR4-2133
Moederbord: MSI X299 Gaming Pro Carbon
Koeling: Waterkoeling Cooler Master ML240L RGB
Processor: Intel Core i7-7800X 3,5GHz
Grafische kaart: NVIDIA RTX 2070 8GB
Nu heb ik wel wat verstand van computers maar niet dusdanig dat ik deze keuze zelf goed kan maken.
Waar liggen de grootste winsten te behalen en welke componenten werken wel of niet goed samen?
Mijn vraag is dus: Welke onderdelen kan ik het beste vervangen met het huidige budget (+/- €1000,-) om de PC weer een aantal jaar mee te laten gaan en games weer soepel te kunnen spelen?
Alvast bedankt voor het meedenken!