Hoi allemaal,
ik heb een oude game pc van september 2014 (dus bijna 11 jaar oud).
Dus de vraag met onderstaande gegevens, upgraden of nieuwe kopen?
Alles voor een 'medium' game ervaring. Bedankt alvast voor de hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, vooral volgende spellen: F1, League of Legends, Squad 44, Counter Strike, War of Tanks.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€500? Geen idee wat het tegenwoordig allemaal kost?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Case: Cooler Master K-380 Advanced 3.0 Blauw, CPU: Intel Core i5 4460 3.2 GHz, Koeler: Stille koeling(Cooler Master TX3 evo), RAM: MSI B85-G43 Gaming, Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3-1866, GPU: Nvidia GTX 750 Ti 2GB, 1000 GB Sata III Harde schijf, SSD Crucial M500 120GB, DVD Brander, 7.1 Geluidskaart, 1Gbit netwerkkaart, 600 Watt Cooler Master voeding, 24 inch BenQ GL2450E Full-HD LED,
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Upgrade zodanig dat ik deze spellen op medium settings kan spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, alles kan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen extra eisen.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Graag jullie advies, upgraden of nieuwe kopen. Als het upgraden is, graag jullie nieuwe aanbevelingen voor stukken die ik moet kopen. En of ze wel gaan passen in de case etc...
ik heb een oude game pc van september 2014 (dus bijna 11 jaar oud).
Dus de vraag met onderstaande gegevens, upgraden of nieuwe kopen?
Alles voor een 'medium' game ervaring. Bedankt alvast voor de hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, vooral volgende spellen: F1, League of Legends, Squad 44, Counter Strike, War of Tanks.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€500? Geen idee wat het tegenwoordig allemaal kost?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Case: Cooler Master K-380 Advanced 3.0 Blauw, CPU: Intel Core i5 4460 3.2 GHz, Koeler: Stille koeling(Cooler Master TX3 evo), RAM: MSI B85-G43 Gaming, Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3-1866, GPU: Nvidia GTX 750 Ti 2GB, 1000 GB Sata III Harde schijf, SSD Crucial M500 120GB, DVD Brander, 7.1 Geluidskaart, 1Gbit netwerkkaart, 600 Watt Cooler Master voeding, 24 inch BenQ GL2450E Full-HD LED,
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Upgrade zodanig dat ik deze spellen op medium settings kan spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, alles kan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen extra eisen.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Graag jullie advies, upgraden of nieuwe kopen. Als het upgraden is, graag jullie nieuwe aanbevelingen voor stukken die ik moet kopen. En of ze wel gaan passen in de case etc...