Hallo,
Mijn buva smartstream hoofdbediening is defect geraakt.
Wil geen 500 euro uitgeven voor een nieuwe en graag een 3 standen draaischakelaar aansluiten.
Kan iemand mij uitleggen welke draden ik moet aansluiten op welke klemmen en of ik het het brug klemmetje op 2 en 6 kan laten zitten of moet verplaatsen.
Bedrading in de inbouwdoos:
- zwarte en aarde draad loopt van boven naar onder door
- linker lasklem > 2 nuldraden (1 van boven en 1 van onder) + schakeldraad naar defecte unit
- rechter lasklem > 2 fase draden (1 van boven en 1 van onder) + schakeldraad naar defecte unit.
Vraag
Wat moet ik doen om de bush-jaeger enkelpolige 3 standen draaischakelaar zodanig aan te sluiten dat ik mijn Buva Q-stream 2.0 ventilatie op middel en hoog kan instellen.
Ik heb begrepen dat de ventilatie onder stroom altijd op laag draait.
:strip_exif()/f/image/4UnECRKY99Bw8BnF5KO7UiaS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XZrt17xP12wBdp3Ngj8rGxEI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BtmwIDjmac9vGeenPDctqC8W.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1xPmcHoBwIfpGQSD9I3tkfw1.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn buva smartstream hoofdbediening is defect geraakt.
Wil geen 500 euro uitgeven voor een nieuwe en graag een 3 standen draaischakelaar aansluiten.
Kan iemand mij uitleggen welke draden ik moet aansluiten op welke klemmen en of ik het het brug klemmetje op 2 en 6 kan laten zitten of moet verplaatsen.
Bedrading in de inbouwdoos:
- zwarte en aarde draad loopt van boven naar onder door
- linker lasklem > 2 nuldraden (1 van boven en 1 van onder) + schakeldraad naar defecte unit
- rechter lasklem > 2 fase draden (1 van boven en 1 van onder) + schakeldraad naar defecte unit.
Vraag
Wat moet ik doen om de bush-jaeger enkelpolige 3 standen draaischakelaar zodanig aan te sluiten dat ik mijn Buva Q-stream 2.0 ventilatie op middel en hoog kan instellen.
Ik heb begrepen dat de ventilatie onder stroom altijd op laag draait.
:strip_exif()/f/image/4UnECRKY99Bw8BnF5KO7UiaS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XZrt17xP12wBdp3Ngj8rGxEI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BtmwIDjmac9vGeenPDctqC8W.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1xPmcHoBwIfpGQSD9I3tkfw1.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/uoiNR72g3pPo5MaTQ1jy4dNO.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door barbapappa op 01-06-2025 16:35 ]