Ik zit met het volgende, waar ik graag (aankoop)advies over zou willen hebben:
Kort samengevat:
1. Buren hebben sinds kort glasvezel aansluiting en de router hiervoor staat in de meterkast.
2. Camera (niet draadloos) hangt op balkon.
Vraag: hoe de camera (op balkon) te verbinden aan de router (in de meterkast).
Randvoorwaarden:
1. UTP Kabels trekken geen optie.
2. De camera heeft PoE nodig
3. Andere camera aanschaffen niet de bedoeling.
Zelf uitgedacht:
Zelf zat ik te denken aan een Poweradapter setje: een in de meterkast en de andere vlakbij de camera.
Maar, er is dus PoE vereiste. Ik krijg niet helder in beeld of er Powerline adapter setjes beschikbaar zijn die PoE ondersteunen....
Ik weet of niet of Wifi gaat werken/stabiel genoeg is. En de camera ondersteunt geen Wifi.
Graag ontvang ik tips over een setup/oplossingsrichting, of misschien wel bevestiging dat er powerline setjes zijn met PoE ondersteuning?
Dank voor het meedenken.
Kort samengevat:
1. Buren hebben sinds kort glasvezel aansluiting en de router hiervoor staat in de meterkast.
2. Camera (niet draadloos) hangt op balkon.
Vraag: hoe de camera (op balkon) te verbinden aan de router (in de meterkast).
Randvoorwaarden:
1. UTP Kabels trekken geen optie.
2. De camera heeft PoE nodig
3. Andere camera aanschaffen niet de bedoeling.
Zelf uitgedacht:
Zelf zat ik te denken aan een Poweradapter setje: een in de meterkast en de andere vlakbij de camera.
Maar, er is dus PoE vereiste. Ik krijg niet helder in beeld of er Powerline adapter setjes beschikbaar zijn die PoE ondersteunen....
Ik weet of niet of Wifi gaat werken/stabiel genoeg is. En de camera ondersteunt geen Wifi.
Graag ontvang ik tips over een setup/oplossingsrichting, of misschien wel bevestiging dat er powerline setjes zijn met PoE ondersteuning?
Dank voor het meedenken.