Ik heb voor €7500 een bestelling gedaan bij *knip* Webwinkel.de(200+ producten van lego)
Die heb ik betaald met 6500 aan giftcards (waar ik legitiem ben aangekomen)
Nu heeft webwinkel mijn order gecanceld vanwege "suspicious acitvity" en hebben ze om aanvullende Identificatie gevraagd die ik meteen heb gegeven.
webwinkel heeft ook geconcludeerd dat mijn giftcards en mijn ID legitiem is.
Nu als ik de order opnieuw plaats ben ik bijna 9500 euro kwijt (dit in een tijdsbestijk van allemaal 2 dagen)
heb ik ergens een poot om op te staan of moet ik nu 6500 aan giftscards laten verstoffen
Ik heb gevraagd aan Klantenservice mijn oude order te honoreren maar ik kreeg nul op rekest.
Die heb ik betaald met 6500 aan giftcards (waar ik legitiem ben aangekomen)
Nu heeft webwinkel mijn order gecanceld vanwege "suspicious acitvity" en hebben ze om aanvullende Identificatie gevraagd die ik meteen heb gegeven.
webwinkel heeft ook geconcludeerd dat mijn giftcards en mijn ID legitiem is.
Nu als ik de order opnieuw plaats ben ik bijna 9500 euro kwijt (dit in een tijdsbestijk van allemaal 2 dagen)
heb ik ergens een poot om op te staan of moet ik nu 6500 aan giftscards laten verstoffen
Ik heb gevraagd aan Klantenservice mijn oude order te honoreren maar ik kreeg nul op rekest.
[ Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 01-06-2025 17:34 . Reden: Naam winkel weggehaald zoals in het SF Beleid staat ]