ChatGPT en download links

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakerzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-06 18:58
Goedemiddag,

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar probeer het maar gewoon.

Ik heb sinds vandaag een betaalde versie van ChatGpt en heb het een en ander laten maken. Nu probeert chatgpt mij dit toe te sturen, maar alle mogelijke links die het stuurt geven een 404 fout en werken niet. Iemand een idee hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen.
...

nieuwste versie van ChatGpt en een chromebook
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb; andere browsers om in te downloaden, te kijken of chatgpt een andere manier kan sturen, maar dan komt het neer op WeTransfer of drive e.a.

Help aub. Want op deze manier heb ik weinig aan de betaalde versie van 20 dollar per maand.
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik neem aan dat je het ChatGPT ook gevraagd hebt? :+

Ik krijg ten minste als antwoord:
quote: ik
Kan de betaalde versie bestanden opsturen?
quote: chatgpt
Ja, de betaalde versie van ChatGPT (Plus-abonnement) kan bestanden genereren en aanbieden als tijdelijke downloadlinks binnen een sessie. Echter, deze links zijn sessiegebonden en verlopen snel, wat kan leiden tot 404-fouten als ze niet onmiddellijk worden gedownload.

**Oplossingen:**

1. **Direct downloaden**: Zorg ervoor dat je de bestanden onmiddellijk downloadt zodra ze beschikbaar zijn.

2. **Chatgeschiedenis inschakelen**: Schakel de chatgeschiedenis in, aangezien het uitschakelen ervan kan voorkomen dat downloadlinks correct worden gegenereerd. ([OpenAI Community][1])

3. **Gebruik alternatieve formaten**: Als het probleem aanhoudt, vraag dan om de inhoud in platte tekst of als Excel-bestand te leveren, aangezien deze formaten betrouwbaarder zijn voor downloads. ([Fusion Chat][2])

4. **Browserinstellingen controleren**: Gebruik een up-to-date browser en schakel eventuele pop-upblokkeringen of VPN's uit die de download kunnen verstoren. ([BytePlus][3])

5. **Mobiele app gebruiken**: Overweeg het gebruik van de ChatGPT mobiele app, waar downloads van bepaalde bestandstypen, zoals .txt-bestanden, betrouwbaarder zijn gebleken. ([Fusion Chat][2])

Als deze stappen het probleem niet oplossen, neem dan contact op met de ondersteuning van OpenAI voor verdere assistentie.

[1]: https://community.openai....27?utm_source=chatgpt.com "Unable to download files with chat history off (Plus subscriber)"
[2]: https://fusionchat.ai/new...pt?utm_source=chatgpt.com "5 Days of Struggle: Unable to Download Files from ChatGPT"
[3]: https://www.byteplus.com/...ds&utm_source=chatgpt.com "How to download a zip file from ChatGPT: Fixes for failed downloads"
Wat voor bestanden probeerde je te laten versturen?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakerzz
Bedankt voor je antwoord.

Ja, we hebben het chatgpt zelf ook gevraagd, maar daar kwam niet echt een helpend antwoord uit behalve hetgeen jij ook hebt gestuurd.

Ik wil inderdaad een gecomprimeerd zip bestand downloaden wat chatgpt voor ons had gecreëerd.

Tot dusver nog geen oplossing, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-10 11:07

skate master

Autodesk Educator Expert

Heb je ook al eens op een ander apparaat ingelogd en daar geprobeerd om de bestanden te downloaden?
Dan kun je het apparaat uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ik heb dit regelmatig bij tijdelijke chats, in normale chats heb ik dit nog niet kunnen reproduceren.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakerzz
skate master schreef op zondag 1 juni 2025 @ 20:28:
Heb je ook al eens op een ander apparaat ingelogd en daar geprobeerd om de bestanden te downloaden?
Dan kun je het apparaat uitsluiten.
Meerdere telefoons, chromebook en Windows laptop.. allemaal niet werkend . :(
Pagina: 1